"I'm yours"

"Jason Mraz - I'm yours" går på repeat hela tiden. Så skön låt, man blir lite smått  glad av den..
It's our God forsaken right to be loved loved loved



Vilken kväll. Första halvan var nog den roligaste kvällen på bra länge, andra halvan var väl den jobbigaste på länge... Som vanligt får man iaf lida av sviterna dagen efter..

Förstår mig inte på dig om jag ska vara ärlig. Förstår mig inte på nån av er.
Ärligt talat är jag så förbannat trött på att ens försöka.



Tears are coming and years are going



Imorn är det yoga som gäller då. Ska bli kul och se vad det är för någonting, provade ju på det ett tag för nått år sen, men sitta och försöka slappna av i kroppen och inte ha några tankar var för svårt för min del. Hoppas att den här yoga formen koncentrerar sig mer på styrka och smidighet, även om det kanske är slappna av som jag behöver lära mig.. Men men det ska bli spännande iaf!

Ha en bra kväll!


vänner

Satt här och funderade lite på kompisar och så kom jag och tänka på oss två och "den gamla goda tiden". Våra spritprovningar, gaffeln i tandställningen, alla tråkiga lektioner vi garvade oss igenom (speciellt Arrrrrrrrrringers lektioner, det är  t o m en underdrift och säga att dom var tråkiga!). När vi burna omrking på din fräscha moppe, minns speciellt en gång då jag hade en väldigt vacker hjälm på mig.. *hrmm....
Alla våra skräckfilmskvällar, thirteen ghost på verandan och den filmen som jag inte får nämna namnet på.. Alla gånger vi agerade kockar, när du skulle bevisa hur bra du kunde pankaksreceptet och vi stod där med 20 pankakor på två småätande tjejer och den gånger vi lagade en gummikladdkaka.
Ja, jag kan nog hålla på hur länge som helst. Fan va kul vi har haft! Saknar det så sjukt mycket. Men tiderna förändras, Vi förändras och jag antar att det aldrig blir så igen... Men vi ska i alla fall sitta som pensionärer garva åt våra dåliga skämt. Du självklart överdoserad med panodil (för du kan ju inte ha ont i lilltån eller nått..) och jag frisk som en nötkärna (as always..) men med ett läkarlexikon i högsta hugg (för att kolla på ev sjukdomar jag kan ha, inte för att jag är hypokondriker, bara nyfiken..)


Men jag är i alla fall så jävla glad att jag fått tillbaka min Klara! Jag har verkligen saknat dig och flera gånger funderat på om jag ska prata med dej, men aldrig vågat. Du är en så jävla härlig tjej och vi har haft så kul ihop. Längtar tills du kommer tillbaka till Sverige så vi kan börja ses igen, men jag vet att du trivs i ditt tyskland så jag är glad för din skull. Hoppas du lär dig nån tyska där nere, men du var ju en naturbegåvning redan innan ;)

Ja, många andra kompisar har man misst under åren. En del som knappt gjort någon inverkan på en och en del man faktiskt saknar då och då.  En del ex kompisar har blivit till personer man tycker lite illa om, men samtidigt saknar den gammla personen. Men en kompis skulle jag vilja "få tillbaka". En som betydde så mycket för mig när jag var deprimerad, men vet inte om vi någonsinn kommer prata igen. Sorligt, Du är verkligen en person som lämnande ett avtryck hos mig och då och då kommer jag och tänka på dig. Vi var kanske inte bästisar, men något fanns där. Jag tror du kände detsamma. Saknar dig!



LIFE IS SHORT YOU'RE CAPABLE!



All min jävla kärlek till er som orkar försöka förstå. Till er som står ut med mig. Till er som alltid finns där. Älskar er!








Jag försöker. Jag försöker verkligen.

tankar

Ibland går bara ingenting rätt i livet. Det går väl an när det bara sträcker sig över en dag men vad gör man när tiden bara går och det aldrig blir bra? 

Hade i alla fall en härlig helg tillsammans med min pojke, trots att planerna förändrades en del under kvällens gång. Nästa gång blir det skräckfilm... Och jag lägger ner min Veto rätt den gången. Och kanske kanske, Kanske får du din chokladsås då!
Look me in the eyes and tell me you find me attractive. Look me in the heart and tell me you won't go. 



 When you try your best but don't succed
 When you feel so tired but you can't sleep
 When you really want but just destroy
                - Stuck in reverse -



Ibland vill man bra krypa ner under täcket eoch försvinna en liten stund. Ibland vill man bara säga ifrån sig alla kontakter för att slippa omvärlden.  Ibland vill man bara att någon ska se rakt igenom en. Ibland vill man bara vara någon annan. Ibland vill man bara krypa ner under täcker och aldrig komma ut igen.





Allt är perfekt
Snöfall från skyn
En ängel i den vita massan
Blod rinnandes ner från ögat
Allt är perfekt








Sjuk igen

Jahopp sjuk igen då. Ovanligt va?! Hoppas läkarna kan göra någonting rätt för en gångsskull så jag slipper det här nu.
Spenderat dagen i soffan med och titta på MacGyver och andra kvalitets serier. Det dök upp ett ufo i MacGyver  vilket jag tyckte va lite dåligt. Hade för mig att det faktiskt var en bra serie när man va mindre.
Sitter nu och surar för att jag inte kan träna ikväll, it sucks! Tur att man har en snäll brorsa som hämtar en massa bra filmer åt en mitt i jobbet. Så nu har jag väl något och göra imorn iaf.

Blir ju ingen krogtur tyvärr utan får hoppas på att något annat, lite lugnare, dyker upp. Hade hoppats på att Du skulle komma in till mig, men inte... Fan vad jag hatar att du pluggar, men jag vet att du måste! Önskar bara att du hade lite mer tid för mig ibland.. 
 
Jag får väl ligga i soffan och tycka synd om mig själv imorn med då. Åh, vad jag längtar! Lika bra och bädda soffan för hela veckan för nått annat lär väl inte hända. Underbart... Kan inte någon va snäll och bli sympatisjuk så vi kan titta på dålig TV tillsammans?! Jag bjussar på ipren eller valfri "drog".. Hör av er!

Nu måste jag gå och sura.

Tisdagsafton

Satt och skulle komma på rubrik till inlägget vilket inte gick så bra eftersom jag inte visste vilken dag det var. Då är man arbetslös på riktigt... (Vill bara klargöra här att det är ingenting jag är stolt över..)
Anyway det är alltså tisdag idag... Onsdag imorn... Jaha, då har vi klar gjort det då.  

Det är fan inte lätt och försökra skriva när man har en liten kattunge som springer omkring och tror att tagnenterna är leksaker.. Hon är verkligen världens gulligaste lilla varlese. Man vill bara krama henne jätte jätte jätte hårt (oroa er inte, jag ska inte göra det). Trots vissa protester heter hon Nova. Det är fint, bra mycket finare än Maja iaf.

Nej, nu ska jag dra mig vidare till nästa residens. Hoppas det bjuds på chips och Friends, det behövs verkligen nu. Men vad skulle vi två annars titta på?
Men det får nog bli ganska tidigt ikväll, är riktigt trött sen igår. Dels la jag mig sent och dels så blev jag väckt ett par gånger av Nova som ville ha mat. Men det var värt och lägga mig sent. Kul och snacka med öldrickarn, as usual, vi är ett bra team.. Och jag lovar att jag ska skaffa dig en nallebjörn i 20års present så du har något och krama!

En sista grejj: Ska ringa er oftare! Förlåt! Jag är bara lite opepp. Fan måste ringa Lotten ikväll, blir som vanligt alldeles för lång tid mellan gångerna...


Ha en vacker afton!
Over and out