IFK

Japp, igår var jag på IFK match med Frida och Tommy. Det var trevligt och IFK vann som tur va annars hade jag väl fått gå hem med en sur pojkvän. Men nästa gång ska det tas med massa kläder och varm choklad i termos för fyfan vad kallt det var! Usch.

Idag har jag vart riktigt huslig och lagat massa god mat till min slöa sambo. Men han kan va bra och ha ibland andå..hehe. Speciellt nu när han suttit och vart så duktig och beställt nya bra filmer. Jag fick t o m den filmen jag ville ha, fast han nog tyckte det var lite pinsamt. =)


Nu så ska vi iväg och köpa en extern hårddisk och förhoppningsvis få lite ordning på allt skit på datorn. Förhoppningsvis blir det en inflyttningsfest nu med snart,ska få upp takfläkten i sovrummet bara och kanske hyllorna i vardagsrummet.


Jaja nu är min fantasi slut på vad jag ska skriva. hej!

ÄNTLIGEN

Nu så har vi äntligen fått Internet, det tog sin lilla tid. 

Börjar få lite stil på lägenheten nu med, ser väl inte ut som jag tänkt mig. Men så blir det ju aldrig (om man nu inte har sjukt mkt pengar så man kan köpa det man vill...) Har iaf blommor nu. Känns alltid skönt att kunna jämföra sig med Johanna N's lägenhet eftersom hon bott där mkt längre men inte kommit så långt. Dessutom har hon en väldigt händig man, vilket jag inte direkt kan skryta med.
 
En glad nyhet är att Cicci är hemma igen! Woohoo. Så idag ska jag kolla om hennes hår är så fult som hon påstår. Troligtvis inte... Och imorn ska jag faktiskt på IFK match, inte dåligt det. Dock inte med Niklas utan tar den säkra vägen och går med Frida och Tommy. Det blir nog bäst så. Hehe.

bye bye