Förfest till Avskedsfest

Japp, i Tisdags hade vi en förfest inför vår avskedsfest för Cicci som kommer äga rum onsdag nästa vecka. Det blev en hel del vin för oss, kanske var det däför kvällen blev så jävla rolig. Johanna lärde oss en avancerad dans till nån dålig låt som jag inte minns namnet på. Och eftersom vi var i Johannas nya lägenhet, där det inte f inns en enda möbel, så hade hon gjort så fint med filtar och kuddar på golvet och en hemmagjordpall som bord (som INTE är schprucken!! Haha...) Jag tror jag låter bilderna visa hur kul vi hade ist för att skriva:


                                                     
   
 Fint uppdukat                             Glada miner   



                                            

Ser lite skumt ut....                         Nackspärr!                                        Ingen aning.
 


                                                     

      Sexigt??                        Demonstration av dansen      
 


                                                  
                                                       
                          Några killar vågade sig dit och se så roligt de har!



Lika roligt  ska vi ha på Onsdag (om inte roligare eftersom Issa kommer då).





Sen så vart det fest igen igår. För kollade vi på fotboll och det rätta laget vann med 5-2. Inte dåligt! Sen så åkte vi till Sebbe och förfestade vilket var lika trevligt och roligt som det alltid är det med gänget! Efter blev det Otten. Vilket kanske inte är en favorit, men jag hade det ganska trevligt ändå. Blev lurad att äta rått kött av Alex, snällt.....



Ikväll ska det bli en lugn och skön kväll tillsammans med min älskling. Måste vila upp mig inför nästa vecka då det är fyra nya fester att gå på. Måste handla födelsedagspresenter också kom jag på. Det är alltid så svårt att hitta nått bra, men men det löser sig väl.

fest fest fest och fest

Då är man precis hemkommen från Polen då. Blivit en hel del resande i år och kankse blir det mer, vem vet.
Hade iaf det riktigt bra där nere, fint väder, hittade massa kläder, självklart lite sprit också. Sen blev det ganska mycket festande så är rejält trött nu eftersom man gick upp så tidigt om morgnarna med.  
Men man är ju student så man kan ju inta banga en fest. Ikväll blir det en drinkkväll med tjejerna kommer bli grymt kul. Sen nästa vecka på onsdag så blir det en avskedsfest för Cicci som åker till Mallorca i tre månader för att jobba. Och lämnar mig ensam en hel sommar, usch vad trist allt kommer bli utan henne.
Sen helgen där, alltså 1 och 2 juni, så är det två födelsedagsfester, eventuellt tre eller om den var helgen efter igen. Så det blir ingen vila när man kommit hem från allt drickande. Hehe. Lär väl säker bli nått den här helgen också.
Men det är bara roligt att hitta på saker.

Det är alltid så skönt att komma hem efter att man vart bortrest. Få sova i sin egen säng utan att ha någon mitt emot som pratar om hundar i sömnen. Haha. Och självklart att få sova i älsklingens armar igen, det var mycket saknat.

Hmmmmm, undra om någon av oss överhuvudtaget kan blanda drinkar?? Det får jag se ikväll, roligt lär det bli iaf...

Tja

Frågor.

Jag har lite små tråkigt så gör en sån här grejj bara för att fördriva min tid.

10 favoriter

Färg: Snor-pastell-grön
Mat: Min special kyckling gryt med ris och sallad. Yummie!
Band: The Killers
Film: Det finns det många av.
Bok: Mitt liv - min svält är ju bra. Men vad vet jag, jag läser ju aldrig böcker...........
Sport: Dans, det ÄR en sport.
Årstid: Fredag
Veckodag: Sommar
Glassmak: Polkagris blandat med dajm.
Tid på dygnet: Så långt ifrån morgonen som möjligt.


9 för tillfället

Humör:
 Förvirrad as usual
Smak: Saliv
Kläder: Mjukisbyxor och niklas super sköna tröja (Hett va?!)
Bakgrund: Bild på ett hotell
Nagellack: Nada
Tid: En minut i tio över åtta
Omgivning: Minimal lägenhet
Irritationsobjekt: Jag


8 första

Bästa vän: Luffsen min gosedjurs hund
Screen name: Ursäkta?
Husdjur: Marsvinet Mimmi som gjorde min brors marsvin Bruno på smällen. Hmmmm......
Piercing: Höger eller vänster öra kommer inte ihåg vilket jag fick först i.
Förälskelse: Haha, jaa, det var ju samma kille jag fick min första kyss av och som jag först var ihop med. Varade i en HEL vecka!! Hehe. Martin var hans namn.
Musik: Aqua var ju idoler.. tyvärr..
Bil: Jag hade en grym röd Ferrari när jag var liten
Kyss: Som jag sagt ovan redan. Ett ord om den kyssen: VÅTT! (och inte på ett bra sätt.....)


7 senaste

Cigarett
: Nångång när jag festat med Cicci. Hennes fel.
Mat: Banan
Dryck: Vatten
Biltur: När vi åkte till fotbollsmatchen tror jag.
Kyss: Niklas
Spelad låt: Mando Diao - God morgning, Herr Horst
TV-program: Roomservice, försöker få lite tips...


6 har du någonsin

Dejtat någon av dina bästa vänner:
Naaee, inte vad jag minns.
Brutit mot lagen: Ja det har väl alla gjort.
Blivit arresterad: Nope.
Badat naken: Såklart! Finns ju inget bättre om sommrarna.
Varit med på TV: Japp, en exlusive intervju. Jag hade mycket vettigt att säga då.....
Kysst någon du inte känner: Eh ja


5 nej tack

Kläder:
Lack dräkt. Varmt, Klibbigt och Trångt.
Mat: Allt super nyttigt
Musik: Dansband
Dryck: Cider. Tjejdricka. Alldeles för sött
Personlighetsdrag: Oärlighet


4 saker


Du gjorde igår kväll: Käkade pizza, Tittade på film, Tittade på en till film och myste med älsklingen hela hela kvällen.
Du kan höra just nu: En surrande dator, En Dylan låt, Om jag lyssnar riktig riktigt noga så kan jag höra ett svagt visslande från min näsa också.
Du inte kan leva utan: Choklad, Niklas, Min familj och Mina vänner
Du gör när du har tråkigt: Tycker synd om mig själv, tycker synd om mig själv, tycker synd om mig själv och tröstar mig med Scrubs eller Friends.

3 personer

Du kan berätta allt för:
Kan inte berätta allt för någon, men kan berätta mycket för Niklas, Peter och Mamma.
Du tycker om: Många många många
Du inte gillar: Blir nog censur på den här frågan


2 val

Kaffe eller te:
Iste
Vår eller höst: Sommar


1 önskan

Att Niklas kommer hem snart och ger min en massage.

lite allt möjligt

Jag sitter här och beundrar mina fina skor som jag köpte i ..hmm.. fredags?! Ja, fredags var det! Fick ju tre stycken för priset av två, älskar den där affären! Hehe. Så det blev två vita och ett par svarta för Niklas tyckte inte jag skulle ta de röda. Och han hade nog rätt faktiskt.


Sen på kvällen blev det inflyttningsfest hos Johannes och Jenny. Lägenheten var jätte fin och det var trevligt att träffa sina gamla kompisar igen. Blir dock lite orolig för våran inflyttningsfest med tanke på att vår lägenhet är mindre och det kommer bli minst dubellt så mycket folk... Så jaa, det blir ju spännande och se hur vi ska lösa det. Idag har jag tittat på massa möbler och planerat upp vad jag vill ha men framför allt vad jag vill göra. Har kanske lite för h öga tankar kring min kreativitet egentligen. Men det märks ju snart när jag ger mig på alla projekt. Åååh, vad jag vill flytta nu!!!


Dessutom hade vi vart ihop i ett halvt år i fredags. Killen hade gjort en jätte fin film till mig. Det var faktiskt den finaste present jag någonsin fått, började nästan gråta. Haha. Och det brukar jag fan inte göra för fina saker, så den betydde väldigt mycket för mig. blev super glad. Det har varit världens bästa och roligaste halvår.Glad att jag har en sån underbar pojkvän =) Sen så ska jag tydligen få en till sak ikväll som jag inte har nån aaaaning om vad det är.... Han ska också få en mycket mycket bra present av mig nu!

image41



Nu ska vi titta på "guess who". Jag och Niklas köpte en DVD box med Achton Kutcher filmer idag till ett mycket bra pris så nu ska första filmen ses.


Vill bara säga grattis till min vän som slutade på Willys eftersom jag vet hur mycket hon ogillade det jobbet. Och då ska man inte stanna kvar, det är inte värt det! Starkt jobbat vännen!!  Jag är glad för din skull och jag är säker på att det kommer dyka upp massa jobb.


Mer har jag inte att säga just nu. Hejdå

London Baby

Perfekt Väder.
Bra shopping. 
Häftigaste puben mitt i Thames.
Fina sevärdigheter.
Härliga varma dagar i gröna parker.
Vandrarhem i läskigaste och farligaste ghettot. Polissirener ca en gång varje 3e timme.
Lurade på en sinnesjukt dyr måltid med fish and chips, om man nu kan kalla den lilla maten måltid.
Skoskav.
Härliga människor.
Korthus bygge på flygplats.
PERFEKT RESA!
  
                   
image32
Thames


                                 
image33
                                                                                                                   
 Peter ungefär vid West Minister Abbey

 

image34
Big Ben



 
image35
                                                                                             
Big Ben & co



image36
 
Ingången till Ghettot Vandrarhemmet     





image38
                                                    
Hyde Park                   



                                                   image40
                                                                  Minnesmärke




                       image39
Jag vid Trafalgar Square




 
Orkar inte lägga upp fler bilder, kanske kommer efter han. Bye Bye!