Tisdagsafton

Satt och skulle komma på rubrik till inlägget vilket inte gick så bra eftersom jag inte visste vilken dag det var. Då är man arbetslös på riktigt... (Vill bara klargöra här att det är ingenting jag är stolt över..)
Anyway det är alltså tisdag idag... Onsdag imorn... Jaha, då har vi klar gjort det då.  

Det är fan inte lätt och försökra skriva när man har en liten kattunge som springer omkring och tror att tagnenterna är leksaker.. Hon är verkligen världens gulligaste lilla varlese. Man vill bara krama henne jätte jätte jätte hårt (oroa er inte, jag ska inte göra det). Trots vissa protester heter hon Nova. Det är fint, bra mycket finare än Maja iaf.

Nej, nu ska jag dra mig vidare till nästa residens. Hoppas det bjuds på chips och Friends, det behövs verkligen nu. Men vad skulle vi två annars titta på?
Men det får nog bli ganska tidigt ikväll, är riktigt trött sen igår. Dels la jag mig sent och dels så blev jag väckt ett par gånger av Nova som ville ha mat. Men det var värt och lägga mig sent. Kul och snacka med öldrickarn, as usual, vi är ett bra team.. Och jag lovar att jag ska skaffa dig en nallebjörn i 20års present så du har något och krama!

En sista grejj: Ska ringa er oftare! Förlåt! Jag är bara lite opepp. Fan måste ringa Lotten ikväll, blir som vanligt alldeles för lång tid mellan gångerna...


Ha en vacker afton!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback