Dagens

Åh, så underbart det var med en sovmorgon i morse! Det har jag längtat efter. Nice Nice

Det var en jätte gamal gubbe som snodde min parkeringsplats idag! Blev helt snopen, han bara gasade in när jag skulle vara snäll och backa för att släppa förbi honom. Det var ju trevligt när man försökte vara lite snäll mot de äldre..

Det ska bli så kul imorn och få träffa Johanna och smida lite mer på våra planer..  Och så krogen på kvällen. Hoppas du hänger på, vore as kul! Jag behöver få dansa av mig lite, de senaste gångerna har jag ju bara vart med grabbarna så det har inte blivit mkt dans där. Tur det kanske... Hehe! Det blir kanske en hel dag för oss då?! Vore ju toppen eftersom vi aldrig hinner ses annars.


Dagens Låt: The Killers - When you were young. (Får tacka min käre bror för att han tipsade mig om den här grymt bra låten!)

He doesn't look a thing like Jesus but he talks like a gentleman


Goodbye my lover

Så där ja! Nu har jag äntligen fått min tv och dvd till rummet efter ett par månader av väntan. Känns riktigt skönt. Måste bara fundera ut vart jag ska göra av alla kablar som ligger och hänger överallt i rummet, inte så charmigt kanske.

Ikväll blir det bowling och grejjer då. Skönt att få hitta på lite saker och få tankarna på annat.. Och eftersom jag redan paxat att vara i Jennys lag så kommer jag ju vinna (hon är grym på bowling!).

Men nu kanske jag måste försöka ta tag i lite städning här, det ser förjävligt ut! Och ni som känner mig vet att det innebär ungefär lite kläder i fotöljen, två-tre papper utspridda på skrivbordet och obäddat.. Hehe. Vevve städtanten!




Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty?
It may be over but it won't stop there,
I am here for you if you'd only care.
You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I've kissed your lips and held your head.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.

And I love you, I swear that's true.
I cannot live without you.


*for ever and for always*