"I'm yours"

"Jason Mraz - I'm yours" går på repeat hela tiden. Så skön låt, man blir lite smått  glad av den..
It's our God forsaken right to be loved loved loved



Vilken kväll. Första halvan var nog den roligaste kvällen på bra länge, andra halvan var väl den jobbigaste på länge... Som vanligt får man iaf lida av sviterna dagen efter..

Förstår mig inte på dig om jag ska vara ärlig. Förstår mig inte på nån av er.
Ärligt talat är jag så förbannat trött på att ens försöka.



Tears are coming and years are going



Imorn är det yoga som gäller då. Ska bli kul och se vad det är för någonting, provade ju på det ett tag för nått år sen, men sitta och försöka slappna av i kroppen och inte ha några tankar var för svårt för min del. Hoppas att den här yoga formen koncentrerar sig mer på styrka och smidighet, även om det kanske är slappna av som jag behöver lära mig.. Men men det ska bli spännande iaf!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback