Sjuk igen

Jahopp sjuk igen då. Ovanligt va?! Hoppas läkarna kan göra någonting rätt för en gångsskull så jag slipper det här nu.
Spenderat dagen i soffan med och titta på MacGyver och andra kvalitets serier. Det dök upp ett ufo i MacGyver  vilket jag tyckte va lite dåligt. Hade för mig att det faktiskt var en bra serie när man va mindre.
Sitter nu och surar för att jag inte kan träna ikväll, it sucks! Tur att man har en snäll brorsa som hämtar en massa bra filmer åt en mitt i jobbet. Så nu har jag väl något och göra imorn iaf.

Blir ju ingen krogtur tyvärr utan får hoppas på att något annat, lite lugnare, dyker upp. Hade hoppats på att Du skulle komma in till mig, men inte... Fan vad jag hatar att du pluggar, men jag vet att du måste! Önskar bara att du hade lite mer tid för mig ibland.. 
 
Jag får väl ligga i soffan och tycka synd om mig själv imorn med då. Åh, vad jag längtar! Lika bra och bädda soffan för hela veckan för nått annat lär väl inte hända. Underbart... Kan inte någon va snäll och bli sympatisjuk så vi kan titta på dålig TV tillsammans?! Jag bjussar på ipren eller valfri "drog".. Hör av er!

Nu måste jag gå och sura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback