Tester och Shopping

tagit lite tester här eftersom det är tråkigt på jobbet.
Här är lite resultat.


Hur bakfull är du idag?
> Äh, du är ju inte bakis. Antingen drack du inget i går eller så ljuger du. Men grattis - ha en skön dag.


Stämmer väldigt bra för jag är sjukt pigg. Ska dock inte dricka varje dag Johannes så du kan vara lugn ;) det var inte så mycket allvar när jag skrev det.





Hur gamal kommer du bli?
>  Du lever inte helt enligt "regelboken". Det är ingen större fara för att du kommer att dö i förtid, men det kan 
    vara värt att leva lite sundare. Om du är kvinna bör du nå medellivslängden 82,9 år. Om du är man 78,7 år.


Tja, men 82/83 år är väl ändå ganska bra tycker jag. Sen får man ju bara ont överallt, varken hör eller ser (vilket jag knappt gör i dag ens en gång). Dom säger ju att man ska sluta när man är på topp!







Tja, så tråkigt kan man ha en dag på jobbet här in the Hell.




Igår så var ju även jag på stan med Ronja aka 42 Long. Och det går inte gå på stan med henne man blir ju så köp sugen. Hon köper ju alltid en massa och då vill man själv ha, dessutom har hon bra övertalningsförmåga. Hehe. Dock är hon ganska elak med!
Vi tittade på dessa skor, så sjukt söta. Men vi var ganska säkra på att många fjortisar kommer ha dom på sig inom en snar framtid... så Ronja skulle iof kunnat köpt dom.





Den första affären vi hamnar i är New Yorker och det var sjukt läskigt MEN ett linne bara hoppade på mig. Tydligen hade detta hänt Ronja precis innan jag kom, hon ringde mig och bad om hjälp. Jag sprang genast dit och vips blev jag mordhotad av samma linne i en annan färg. Vi hade inget val. Vi var tvugna att köpa dem för att inte bli mördade. OJ, det var läskigt....

Och jag köpte faktiskt ett par högklackade skor. Och när jag säger högklackade menar jag verkligen HÖGklackade skor. Vita pumps med öppen tå. Såg ut så här, fast vita då.





Jag hade dem på min igår kväll på Palace. Liiiiite snyggt det var då. Dock blir Ronja en liten söt dvärg vid min sida, Niklas vägarar stå bredvid mig för han vi blir lika lång, dock funkade det med Sebbe. Han var fortfarande längre. Så det är väl med honom jag får umgås när jag vill ha skorna på mig!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du gumman är de precis dom där skorna fast i vit..
för dom du har på bilden där vill jag verkligen ha...
super snygg färg:D
vad kostade dom???
//Johanna

Postat av: Johanna

Åååå vad trisst.. de var ju skit snygg färg FAN...:p
Hmm.. men svarta kanske funkar de med..:D
inte farligt pris...
btw så börjar jag bli frisk så vi kanske kan ses veckan som kommer..
när åker du föresten??!
Kram//JOhanna

2008-03-09 @ 11:55:26
Postat av: Peter rasputin Jeppson

Syster (dyster), klart jag sätter ribban högt du måste ju fortfarande se mig som din förebild och idol. Jag får ju inga idolpoäng av att ligga i soffan och käka choklad!

Alla tråkiga skämt åsido, tack. Det var fint skrivet ska jag börja vara gullig nu så kommer alla tro jag är gay, jag vill inte det helst.
Vi rings ikväll och talar om sommar, sol varma länder och din thailand resa. FETT!

Hej!

2008-03-10 @ 12:37:41
Postat av: Niklas

82 83, det va inte kartigt. trodde du skulle göra som mig o leva för alltid, för jag är ju så att säga odödlig om du inte visste det.

2008-03-10 @ 12:56:51
Postat av: Elli

OJ!! Men du...hur fixar man att gå i såna höga klackar utan att snubbla egentligen!?? Haha... Riktigt snygga skor annars.
Jag hade nog tänkt samma som du angående dom rosa skorna...jätte söta, men när fjortisarna kommer i rad med såna skor...nääee.

2008-03-11 @ 15:09:40
URL: http://hustruask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback