patent, kramar och film.

Blir allt lite glad när folk tycks härma mina idéer på min blogg (jag behöver ju inte avslöja att jag snodde det  från Ronnis). 

Åh, jag måste bara ge en stor mega kram till alla mina arbetskamrater som livet här på helvetetes arbetsplats enklare att stå ut med. Ni är ju helt underbara! En extra stor till Tina, Jenny (mina skvallertanter som man kan lätta hjärtat för), Johannes (som är sjukt rolig men som också hjälper en genom tuffa dagar och hjälper mig i LA) och Sebbe (så klart, måste väl skriva det annars får jag stryk).




Och sen vill jag ge en puss till Johanna N, som räddade min dag. När du ringde blev jag helt tårögd och varm för du var precis vad jag behövde! Och ett glas vin ikväll med sjävklart. Min älskade vän <3. 




Sen vill jag också säga hur mycket jag älskar min Niklas. Han är så underbar. Han finns alltid där, både när man vill och kanske inte vill.. hehe.. Igår gav han mig en superskön fotmassage utan att jag bad om det. Det är de små sakerna du gör som får mig att älska dig så mycket. 

190948-46



För evigt - För alltid


 


Okej, jag sitter alltså på jobbet. Som jag alltid gör när ett nytt inlägg skapas. ingen inspiration , men mycket tid att fördriva.


Igår var jag, Nickle, Zebb, Frittrezland och jojje mojje på bio. Vi såg "Vantage point". Riktigt bra film! Helt klart sevärd. Mer orkar jag inte skriva om det.








En sista sak jag kommer nu lägga patent på mina framtida smeknamn för tydligen börjar folk sno dem här och där har jag märkt..... hrm...

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Nu förtjänar du stryk ändå vill jag lova ;)

2008-03-05 @ 13:22:26
Postat av: Niklas

vi är söta! tycker jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback