Onsdag onsdag onsdag

Dagens stora fundering.
Klockan ä nu 08.31 och vad gör jag här? Varför ligger jag inte i sängen med Niklas? Åh, vad jag vill vara ledig idag.. och sova.. Så underbart skönt det skulle vara.

Hur som helst idag är det onsdag och det kan bara betyda en sak; VING NIGHT OUT! En favorit i repris. Det betyder ju även att det bara är 2 dagar kvar tills jag åker.

Så när ni stackare sitter här i snö slask, elaka chefer, tidiga morgnar så kommer jag ligga precis här;   



Inte mer att skriva just nu. Bäst att ta tag i lite melj på jobbmejlen (som inte är jobbrelaterade på något sätt)!


Kommentarer
Postat av: Flygmyran

Hmm... Vilka mail??

2008-03-19 @ 09:24:46
Postat av: Roboten

Tack förresten ödmjuka du för att du påminner om snön och de elaka cheferna. Uppmuntrande faktiskt.....NOT!!!

2008-03-19 @ 09:28:42
Postat av: Elli

Blir inte alls avundsjuk...inte ett dugg. Inte det minsta. Icke.....JOOO!!!!! Hmpf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback