jag har ett blåmärke på min nagel - fortfarande

Okej. Som bekant så blir jag kallad troll av de flesta människor, mest på grund av mitt trollhår, men säkert också lite för att jag är ganska läskig och man aldrig vet vart man har mig.
Dåså, för att avgöra detta.

Är det likt?


Klicka för att stänga bilden 



 

Ikväll blir det lite ölande hemma hos oss (och med oss menar jag Mitt, Niklas och Sebbes hem.)  Det kommer bli riktigt riktigt kul och gott.




Ja,jag har faktiskt lite inspirations törst. Vet inte vad jag ska skriva om riktigt. Man blir ju rätt så tom i huvudet på det här jobbet, skönt att snart börja på det nya. Och på tal om troll och nya jobbet, en dag kanske ni ser mig i Eniro reklamen tillsammans med de andra små trollen. Ja, det vill säga om ni röstar för att jag ser ut som ett troll förstårs... Tror jag vet vad Zebb kommer rösta då han tog fram denna bild och tyckte jag var lik:


Man tackar!




Förresten är det någon som vet vad som hänt med vädret? Snö???? Nu?

Tur att man drar till Thailand på fredag eftermiddag då. Ja, jag vet att jag tjatar men jag bara äääälskar att rubba in lite salt i såren. (fotnot: ordet "rubba´" kommer ursprungligen från en gymnasie kompis som kom från USA, han blandade ganska ofta ihop svenska och engelska ord. därifrån ordet "rubba" som giuvetvis betyder "gnida in")


Nehe bye bye mina vackra vänner!

Kommentarer
Postat av: Måns

Ett troll vet jag inte, men förtrollande möjligtvis.. Dock så vet man ju inte vart man har dig. Det är en sanning!

2008-03-19 @ 18:57:05
Postat av: NIklas

Jag kunde inte urskilja vem som var vem. men sen har jag ju en fetisch för troll

2008-03-20 @ 09:50:47
Postat av: Sebbe

Ärligt talat, trollet längst ner speglar dig perfekt.. samma leende o allt! Annars håller jag med ovanstående talare, sjukt oberäknerlig! Jag menar, igår höll du med mig på från a-ö :).. Tur att jag inte är ett dugg avundsjuk på att du ska till thailand ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback