I have a dream

Har fått lite klagomål här från en viss bråkstake om att jag måste uppdatera så får väl göra det då fast jag inte har något att skriva om egentligen...


As usual sitter jag på jobbet. Samtalen börjar låta väldigt mycket så här "Hej och välkommen till Ving du talar med Veronica Jeppson" .......kunden berättar om sitt problem....... "okej, då gör jag så att jag kopplar upp dig till huvudkontoret i Stockholm där de har hand om det, ett ögonblick".....

Man börjar bli lat. Och urless på det här jobbet. Så man orkar inte ta tag i att hjälpa kunderna längre. Oh, vad jag vill ha svar från Eniro nu. Och dessutom vill jag att det ska bli fredag så jag kan göra min hemlighet...hehe, och efter det ska ni alla få veta vad det är för något som jag smusslat med. Jaa, för er som inte redan vet det alltså. En del har ju lyckats dra det ur mig. 








Vad skulle jag tycka om en   just nu? OJ, det går inte beskriva hur    jag skulle bli om den

dök upp framför mig och efter lite tjuvlyssning från kollegorna tror jag nog att de flesta här skulle bli minst lika glada som jag! Kanske även att en varasinn  skulle kunna vara smaskens. Sedan efter en god måltid
skulle vi alla få lägga oss i en varm och mysig  (alltså en varsinn, inte allihopa i en bara.... det vill
jag nog undvika med vissa personer kanske [hrm..]..) OCH efter det får vi självfallet en  


och som  på toppen så är    så hemskt generösa att de ger oss ett varsitt   

att flyga med VART SOM HELST  VI VILL PÅ !!!!

Kommentarer
Postat av: Niklas

hehe det va bra att du haed bilder för annars hade jag inte förstått det där, du är så pedagogsik

Postat av: Myran

Bilder och ord säger mer än tusen ord... eller nått??? Hörde det en gång i en film eller så. Måste vart en djup film...? Tänk alla vingar i samma säng. Vilken fruktsallad det skulle bli...

2008-03-13 @ 11:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback