Grattis hälsningar

Nu är det bara 3 dagar kvar till (....hemligt.....)
                           4 dagar kvar till helgen
                           10 dagar kvar till Thailand
                          




Ska passa på att slänga ut lite Grattis här tänkte jag! 



GRATTIS ZEBB!
Du har äntligen lyckats fånga ett nytt jobb och ta dig härifrån. Super glad för din skull, förhoppningsvis kommer jag till samma bygge sen så kan vi fortsätta våra jobb-dater! 

                    

Där har vi lite grejjer som påminner mig om Sebbe.....





GRATTIS RONJA
Tror inte det är något som man grattar egentligen, men hon har alltså färgat sitt hår blont vilket jag tycker är skit snyggt. Hon själv är väldigt osäker på det så därför tänkte jag att hon får komma med på Grattis listan här.

                         

Lite saker som påminner mig om Ronja......







GRATTIS NIKLAS
Ett stort grattis utfärdas härmed till min kära sambo eftersom han ska få bo helt ensam i nästan en månad. Det måste ju ändå vara värt att fira?!

               
(fotboll på tv)

Stuff som påminner om Niklas.....








GRATTIS JOHANNES
Tycker det är värt att fira att han slutat för några timmar sedan och inte sitter här och glor längre...

                  


Johannes saker....









Tjaa, det finns nog ingen mer att gratta egentligen, så.......


.......That's it for now ! Bye

Kommentarer
Postat av: Niklas

ohh så fint du grattar alla, varför grattar du inte dig själv??

Postat av: Sebbe

Det kan hon ju inte göra förrän hon (förhoppningsvis) fått jobbet också! då blir det en FETING-stor gratulation!!

2008-03-11 @ 17:40:40
URL: http://sebbeki.blogg.se
Postat av: grundaren

yes, det stämmer bra det. Smart där sebbe!

2008-03-11 @ 17:44:16
Postat av: zojje

Ha ha ha! Falukorv och makaroner!! That's me! Grattis på namnsdagen! Det är Egon idag. Du är väl lite ego?

2008-03-11 @ 22:53:38
Postat av: Sebbe

2 dagar kvar till hemligt, 3 dagar till helgen och 9 dagar kvar till thailand är det nu.. Dessutom har inte jag något att läsa! = Uppdatera ;)

2008-03-12 @ 14:43:31
URL: http://sebbeki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback