godmorgon här kommer lite glada nyheter

Okej, ännu en dag på jobbet.
Cyklade idag på min Brorsas vackra cykel, oj vilken dålig kondition jag har märkte jag. Helt slut efter den turen.
Sebbe påstår att jag komm få ont i rumpan, men det tror jag inte på (mest eftersom jag har lite fläsk på min rumpa som en stöddämpare liksom... Eller som Ronja skulle säga "du har en fet rumpa."  "du kan inte ha de där byxorna för din rumpa är för fet". Tro inte att jag överdriver nu, hon ÄR faktistk så där elak. En häxa.
På tal om Ronja så är det inte långt kvar. På fredag åker vi till Thailand!!

En annan glad nyhet är att jag sa upp mig från jobbet idag, Eniro nästa!


Nu är det dags för frukost.

Kommentarer
Postat av: Tommy

woho! dock har du dålig koll på din pojkvän, jag har en idé inför din thailand resa..:) mohaha

Postat av: f

Men vad roligt cykla i all snö. Jag vet btw att du låg bakom inbjudningarna för den andra skulle aldrig lyckats själv. ;P

2008-03-17 @ 14:58:31
URL: http://fridawetzer.blogg.se
Postat av: Z

Vilket sammanträffande att du drar till Thailand samma vecka som vintern kommer till Peking. Nämen jamen okej jo ha det så bra då...

2008-03-17 @ 15:49:09
Postat av: cicci

Hej vännen! Ha det toppen i Thailand...jag är inte avundsjuk ;)... jag vill också!!! Grattis till det nya jobbet!!! Vi får höras när du kommer hem! Puss o kram ta hand om dig!

2008-03-21 @ 10:57:29
URL: http://cicc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback