Förlåt Peter

Man får ju beklaga sig till Peter att jag gör det ,jag som lovade att inte komma av för needy. Men men, jag har märkt att en hel del personer inte har lika lätt att hålla "hemligheter" som jag har så de flesta har väl ändå fått veta det på ett eller annat sätt.

Eftersom mina bildhistorier är så uppskattade så kommer här alltså en rebus om min dag;

Här är en liten rebus;

06.30         

08.00 

10.30 

12.00

13.00

15.30

16.30




Jaa, ni som inte ser vad som händer där vid 13 kan jag tala om för er att det inte är en pistol eller liknande. Ser ju faktiskt ut som det lite smått... Hm, hur som helst har jag alltså tattuerat mig och det var ett rent jävla helvete att stå ut med smärtan. Den som kommer och säger att det inte känns förtjänar att få brännsår på knät (enligt pålitliga källor ska det vara extremt smärtsamt...)

Var alltså på Jontes. Hade som tur vad stöd av Johanna K och även niklas som kom in ett litet tag för att få se mig lida. Råkade visst ta på mig jobb som städtant där med, hmm...vi får nog se hur det blir med det.

Hur som helst. Motivet kommer väl någon gång framöver när jag ork och lust. Är ni riktigt nyfikna kan ni ju gå till sladderkäften direkt och få reda på det, även kallad boxaren (eller ska börja med det iaf för det smeknamnet kommer sitta som gjutet på personen....) Här är en bild för er som inte lyckats förstå vem det är







För övrigt ska detta bli mina nya jobbarkamrater inom en snar framtid





Bye!



7dagar kvar....


Kommentarer
Postat av: Tommy

Stort grattis till jobbet..:) skönt för er båda att komma därifrån..:) och vad blev det för tatuering?

Postat av: Arbetskamraten

Sebbe sladderkäften Kindström gissar jag att du kommer kalla honom framöver.. eller varför boxarn??

Undra vem arbetskamraten kan vara du har ju några alternativ nu

2008-03-15 @ 11:37:18
Postat av: vevve

arbetskamraten tror jag är niklas, känns som det på sätter det är skrivet iaf... Boxarn? Kanske för att han slåss hela hela hela tiden

2008-03-15 @ 17:11:20
URL: http://vevvs.webblogg.se
Postat av: johanna

wow.... du har gjort det!!! varför sa du inte att det var det du skulle göra. jag satt på en jobbig buss till storstaden då. fan ville vara med.,... tusen frågor och jag vill ha svar snart:) puss

2008-03-15 @ 19:55:16
Postat av: cicci

Shit har du tatuerat dig! Häftigt! Hur länge ska du vara borta i thailand? ha massa solskyddsfaktor på tatueringen då så att den inte bleknar =) Åh jag vill se den!!! PUSS

2008-03-16 @ 08:29:18
URL: http://cicc.blogg.se
Postat av: Sladderkäften-boxarn-arbetskamraten(den snygga)

Vadå hur kunde jag få all skuld för detta?.. jag är "helt" oförstående ;)
Kul att du stod ut med smärtan iaf. Och JA det är so mett bärnnsår på knät ;) hehe

2008-03-16 @ 23:32:09
Postat av: Sebbe

Förresten är det roligt med rebusar!

2008-03-16 @ 23:32:31
Postat av: maria

Kul med rebusen :)

2008-03-19 @ 20:35:00
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback