då var det dags igen.

Okej, ännu en dag på jobbet. Skönt att man bara jobbar 5 timmar idag.
Jag tror jag ska gå ut varje dag, var ute igår och jag är så sjukt pigg idag. Hur funkar det? Jag är ju JÄMT trött annars, men alltså att dricka och bara sova ett par timmar funkar tydligen för mig.
Alltså vi (Ronja o Emmy) var på Palace. Det var döööööööö tråkigt. Lite folk. Tråkigt folk. Niklas och Sebbe hade ju såklart gått därifrån precis dumma som de är, så jaaa... vi stannade väl 45min eller nått.
Hade dock roligt innan med size 40 och framför allt the one and only 42 Long, som övrigt delade min säng inatt. Nice nice.


Tråkigt kul då. Vad han än gör så lyckas han. Alltid. Och han har  gjort det mesta. Jaja, dags för reklam igen.  Men men jag är ju glad för honom så klart. Synd bara att jag inte kan gå dit, men Thailand är kanske aningen aningen aningen bättre....

image180


GÅ DIT!




Kommentarer
Postat av: Sebbe

Haha klart! vi hörde ju att ni var påväg. Då drog vi direkt ;P

2008-03-10 @ 18:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback