Beerfest och Vingkväll

Vi startar med fredagen, det var en enormt tråkigt dag på jobbet som alltid. Men direkt när jag slutat (eller tidgare t o m) hämtade sebbe upp mig och vi drog hem till mig direkt. Väl där började vi fixa och trixa inför Niklas födelsedagspresent. Vår plan (som blev en stor succé) var att Johan skulle underhålla niklas under eftermiddagen/kvällen och vi bjöd då hem nikjlas bästa vänner hit för att ha en överraskningsfest föt honom döpt och inspirerad av hans favvo film "BeerFest".
Strax efter 8 kom niklas och johan, nicke trodde att han skulle byta om lite och att de sedan skulle ut på krogen, men nej nej. Vi hoppade fram och överraskade honom, han blev nog minst sagt chockad.
Kvällen fortsatte på temat Öl, ingen annan dryck fick drickas och jag och sebbe hade planerat sex stycken tävlingar samt en underhållning för publiken.
Det fanns även en strikt dresscode; man skulle bära kläder från  det motsatta könet. Alla var så vackra, speciellt min lilla balettdansös ;). Niklas som kvällen var ängad åt fick klä sig som en pimp helt enkelt.

Här ser ni lite fina bilder från kvällen!


Här håller sebbe och jag ett vackert tal för Niklas. Som jag tror uppskattes även om vi blev avbrötna och kanske inte togs på så stort allvar tyvärr.


                                 


                                 


                               


                               


 En lyckad kväll som ni ser!


På lördagen blev det först en mysig förmiddag men min 21åring och sedan kom Sebbe och Tommy och så mös vi allihop. På kvällen kom iaf Tina och hämtade upp oss för att bege oss till Vilbergen och till Elin. Där var det förfest med Ving gänget (tyvärr kunde inte alla komma...)och lite övrigt folk. Dock kunde vi inte vara där alltför länge utan vi begav oss sedan till Svea där Peter hade en filmvisning av sina nya skatefilm. Jag blir så grymt stolt så man vill fälla en tår nästan!

Därifrån puslade vi genom snön, trängde oss i kön och kom till slut in på Hugos. Det var fullt med folk och det blev en kväll som var sjukt rolig. Det var tur att Sebbe fanns där och kunde agera som min pojkvän (niklas satt i baren med resten av gänget) så jag slapp bli uppraggad av "cigg killen", som han troligtvis heter.... Hehe. Och tro det eller ej men jag fick upp både Niklas och Sebbe på dansgolvet och de är så duktiga båda två!
Min lilla älskling blev lite trötter och drog sig hemåt, men jag och sebbe fortsatte kvällen på dansgolvet och hade värsta träningspasset där. Ojojoj, det var svettigt. Men så kul har jag inte haft på länge. Det är skönt att få en tjejkompis som är kille... hm..

Som vanligt gjorde jag bort mig. Gick in på herrtoan i hopp om att det var mindre kö, att de enbart har pissoarer var inte med i beräkningen. Sen så gick sjävklart "locket" upp på  min väska och allting ramlar ut,. Som tur var fick jag tag på viktiga grejjerna, men det rullade omkring tamponger på hela dansgolvet tror jag. Haha! Fast det verkade som de andra skämdes mer än jag, iaf sebbe som var riktigt bestört av tampongerna. Stackarn.... Han har inte kommit så långt i könsbytet ännu.

Nej,läggdags nu. Det väntar en roligt och fullspäckad dag på jobbet imorn. Iof är det måndag så det kanske faktiskt händer något... jippie!


Titta bara så söt han är! Min lilla tjejkompis/ballerina/fake pojkvän och låtsas bror ;)

Kommentarer
Postat av: Niklas

det va det bästa på länge i fredags helt kul som tusan, men blev lite konfunderat ett tag, det kändes som man pussa på sig sjhälv

Postat av: Elli

Roliga bilder!! Niklas har tur som har dig och Sebbe! Ni verkar vara riktigt goa vänner.
Går det bra att jobba annars? Vill hem!! ;p

2008-03-03 @ 13:59:22
URL: http://hustruask.blogg.se
Postat av: Sebbe

Ja och jag visste inte om det var Niklas (Vevve) eller Pimpen (Niklas) jag skulle mysa med. En riktigt lyckad helg måste jag säga. Borde bli fler helger som denna, även om de gärna får kosta lite mindre ;) hehe ja vi hade kul även när Niklas drog. Konstigt att alla runt oss ska börja bråka bara. Och du i fortsättningen får du gärna vänta UTANFÖR killtoan och sätta lås på handväskan (piiinsamt!) ;)

2008-03-04 @ 09:44:05
URL: http://sebbeki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback