Myran och Jag

Nu sitter jag här på jobbet och slutar om exakt 2 minuter. Dock så tänker jag vänta på Sebbe så vi kan ha sällskap hem sen, han slutar ju ändå om tio minuter bara.

Det har för övrigt varit en super lång dag i dag på jobbet. Nästan inga samtal, iof har vår lekledare Von Lindsmyr styrt upp en del lekar. Så tiden har väl inte gått alltför långsamt ändå.
Lite allmän info om Von Lindsmyr;
- Han gillar att låtsass röka med hjälp av en penna (tilläggas kan att han tycker pennan är lite för stark för hans smak).
- Johannes har många fina smeknamn här på bygget, de "fina" har han kommit på själv.
- Jag misstänker att han i hemlighet låtsass vara en kunglighet eller adlig av något slag...
- Han är bra att sitta bredvid på jobbet för han får tiden att gå rätt snabbt.



Missa inte nästa avsnitt av VINGARNA




Men nu är det bokat iaf. Den 21/3 till den 12/4 åker jag och Ronja till Phuket. Väl där har vi inte mycket planerat förutom att bara njuta och ha det bra. ´
Förstå! Tre och en halv vecka till Thailand! Underbart!


Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jäkla kul för dig gumman...Hoppas att du får de super där nere...
kram Johanna

Postat av: Tommy

tur för dig att du inte åka ivåg på min födelsedag, då jävlar ahde jag blivit sur..:) hihi

2008-01-23 @ 10:38:18
URL: http://malvakten.blogg.se
Postat av: Niklas

Wings?? är det så ni kallas.. chickenwings

2008-01-23 @ 16:45:11
URL: http://ulevnmark.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback