20.19

Det var visst ett tag sen jag skrev och vissa tycker om att påpeka det om och om igen så nu skriver jag väl då.
Har fått 100% tjänst på Ving nu i Jan och Feb iaf. Är alltid kul och dessutom blir det troligen en resa nu snart (men den återkommer jag till sen när den är bokad!) så pengarna behövs! Men ibland har man ju rätt tråkigt på jobbet, när det inte ringer helt enkelt. Så idag gjorde jag ett test på internet om vilken ens tv-kändis som skulle vara ens dröm man. Min blev Doug Heffernan från King of Queens. Och ja det stämmer nog ganska bra, jag menar han är ju ganska lik Niklas ändå till sättet alltså...

Vad ska man mer skriva? Min älskling fyller ju snart år och lite funderande och disskusion på jobbet med my one and only Sebbe så kom vi nog fram till en grymt bra idé! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att doug och nicke är sjukt lika, på allt:P
Tihi skämt åsido

2008-01-17 @ 00:44:15
Postat av: Tommy

speciellt kroppsligt, det är snart dags för ett lika som bär foto mellan dom..:)

2008-01-17 @ 09:03:43
Postat av: Niklas

du kan va lik honom!

Postat av: Sebbe

Vi är ganska bra på presenter! Dessutom följde jag upp ditt inlägg på min blogg! (Och ja de är lika på båda sätt!

2008-01-18 @ 13:01:08
URL: http://sebbeki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback