vanlig update

Det är väl dags att uppdatera lite här då igen.
Som vanligt sitter jag på jobbet och det finns absolut ingenting att göra och egentligen får jag inte sitta här, men vem bryr sig? Vad ska man annars göra?
Idag ska Sebbe och jag på date på lunchen, undra vart vi ska åka?

Helgen då:
I Fredags var jag ensam hemma. Det var riktigt länge sen jag var det. Så jag planerade min kväll utifrån Tv tablån och mös i soffan.

I Lördags blev det till och börja med en lååång låång sovmorgon. Sedan hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning inför kvällen. Vid 6 kom mitt dricksällskap vid namn Sebbe även Sebbelito Beach och vi hade hur kul som helst. Tror nästan att det var den roligaste förförfefesten någonsinn. Det var ju trots allt de viktigaste personerna som var där. Sedan bar det av till Fette där det var f örfest. På något mystiskt sätt råkade visst Vevve få i sig lite för mycket av det goda och tjaa, mycket mer kan jag nog inte skriva om kvällen för det är nog det mesta jag minns. Men jag vet att vi hade as kul!


Nu har jag inte tid att skriva mer för nu ska jag räkna timmar och hoppas jag har nått att säga till om att de gjort fel. Så det får kanske bli lite mer sen.
Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback