questions

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mig?
5. Skulle du kunna pussa mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de!
7. Beskriv mig med ett ord ^^
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Vad påminner dig om mig?
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara?
11. Hur bra känner du mig?
12. När sågs vi senast?
13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig



Klicka för att stänga bilden

Kommentarer
Postat av: Sebbe

1. Your worst nightmare
2. Om vi är kompisar? Vi är bästisar!
3. På augustifesten eftersom du och Niklas raggade på varann.
4. Ibland, när du inte är på ditt "gör-livet-surt-för-sebbelito" humör
5. Ja, med foten.. I baken!
6. Jeppsi.. säger väl sig självt varför!
7. Lurig
8. Vad är felet på människan?!
9. Niklas, jobbet och PIZZA..!
10. Deo och tandkräm - you stink. Samt ett nytt jobb :)
11. Kanske bäst av alla i hela världen :)
12. Vi ser varandra nu, jag menar we work together och snart ska vi busa eller snarare få folk exhalterade :D
13. Jag har ingen bilddagbok men kanske att jag kommer göra en liknande undersökning på min ;P

Jag vet, jag är så snäll så :)

Postat av: Myran

Ååååh! Har du varit i rymden??

2008-02-27 @ 13:46:13
Postat av: The Z

1. Vem är du?
En kille som sitter till höger om dig med värsta skumma grejen på huvudet.

2. Är vi kompisar?
Ja minst sagt!

3. Hur och när träffades vi?
I LA och det var 2007 på Grammygalan

4. Tycker du om mig?
Ja det gör jag.

5. Skulle du kunna pussa mig?
Det beror på hur långt ifrån varandra vi stod.

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de!'
Jeppsi - Det säger allt om dig

7. Beskriv mig med ett ord ^^
Finurlig

8. Vad var ditt första intryck av mig?
Snyggt hår

9. Vad påminner dig om mig?
Summer i OC och Charlotte Perelli

10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara?
Sömn

11. Hur bra känner du mig?
Tillräkligt lite för att du ska vara spännande

12. När sågs vi senast?
Nyss

13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig
Men.. det har jag ju

2008-02-27 @ 14:04:16
Postat av: Niklas

1. Vem är du?
Din väldigt förstående samt snygga och roliga pojkvän

2. Är vi kompisar?
Japp med rättigheter till olika privata saker samt själsfränder skulle jag vilja säga

3. Hur och när träffades vi?
På en 30årsfest

4. Tycker du om mig?
Tja lite!
5. Skulle du kunna pussa mig?
Jag vet inte riktigt men om stämningen va den rätta

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de!
Hmm det va svårare, men väljer nog *viskar*

7. Beskriv mig med ett ord ^^
Sexig

8. Vad var ditt första intryck av mig?
Wow!

9. Vad påminner dig om mig?
Allt och inget!

10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara?
En medicin som du kunde bestämma vad den skulle göra

11. Hur bra känner du mig?
Väldigt bra, utan och innan

12. När sågs vi senast?
Imorse vid typ 10

13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig
Nej i'm not a big fan of this, men bara för det va du som la in den så svarar jag

2008-02-27 @ 14:55:51
URL: http://ulvenmark.webblogg.se
Postat av: Tommy

1. Vem är du?
Din bästaste kompis ;)
2. Är vi kompisar?
Asbolut
3. Hur och när träffades vi?
Via niklas
4. Tycker du om mig?
väldigt mycket..:)
5. Skulle du kunna pussa mig?
ja, men bara som vän så försök inte
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de!
Vevve, för att det passar..:)
7. Beskriv mig med ett ord ^^
Flumig
8. Vad var ditt första intryck av mig?
trygg
9. Vad påminner dig om mig?
När folk gör ljud..:P
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara?
En ny stor lägenhet som du o niklas kan bo i.
11. Hur bra känner du mig?
Ganksa bra ändå.
12. När sågs vi senast?
För långe sen...
13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig
Jag måste ju, du kommer aldrig sluta tjata annars.

2008-02-28 @ 17:37:29
URL: http://malvakten.blogg.se
Postat av: Johanna

hej vännen nej nej nej...Du behöver verkligen itne ta åt dig...
om du inte känner igen dig så handlar de inte om dig:)
heheh
Så du kan vara lugn
Måste ses snart...Ä*r dock sjuk nu...
vet ej när jag blir frisk igen...
hoppas allt är bra med dig...
kram kram

2008-02-29 @ 14:52:34
URL: http://onlyonelife.blogg.se
Postat av: cicci

haha ja det är inte så mycket att se... är inte direkt nöjd men det är en prcess det där med att få det blont! ja i morgon blir jag gammal kärring! Vi får ta oh träffas snart. jag åker till sthlm i helgen o nästa helg ska vi till kumla. Så vi får boka in något på en veckodag!!! saknar dig! PUSS

2008-02-29 @ 16:37:32
URL: http://cicc.blogg.se
Postat av: Johanna

Tänkte att jag skulle svara på denna jag med:P

1. Vem är du? Johanna

2. Är vi kompisar? JA

3. Hur och när träffades vi? Hmm skolan och dansen var väl där vi fick kontakt har jag för mig.

4. Tycker du om mig?Jaaa de gör jag.

5. Skulle du kunna pussa mig? Hmm jo men inte seriöst, kanske en sån där fyllepuss HAHA

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde
just de! Vevve har de ju varit sen början för att de var var alla andra kallade dig.. men sen har ju jag/vi lagt till vibrator med haha Så vibrator vevve:P o de är ju lite på grund av mitt jobb.

7. Beskriv mig med ett ord underbar. Haha de låter som om jaa. men jag menar så klart en underbar vän, underbart snäll o jaa du vet..

8. Vad var ditt första intryck av mig? Hmm att du var rätt lik mig.

9. Vad påminner dig om mig? Öl:P

10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara? Att för evigt få hålla kvar vid kärleken

11. Hur bra känner du mig? Hmm ganska bra! Men de finns mycket kvar att lära känna

12. När sågs vi senast? De var faktiskt för länge sen nu:S

13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig JOoo jag hade väl tänkt de:D

2008-03-02 @ 16:54:56
URL: http://onlyonelife.blogg.se
Postat av: Elli

1. Vem är du?
ElliBelli lingonfjärt

2. Är vi kompisar?
Det skulle jag påstå ja. Inte bara det...arbetskompisar oxå!! =)

3. Hur och när träffades vi?
I höstas på det trevliga och gemytliga arbete där vi sitter nu...hmpf!

4. Tycker du om mig?
Hur kan man inte tycka om dig!? Du är så bra!!

5. Skulle du kunna pussa mig?
Njae, lessen. This lips belong to Erkan! ;p

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de!
Vevve. För att alla andra kallar dig det och det passar!

7. Beskriv mig med ett ord ^^
Påhittig.

8. Vad var ditt första intryck av mig?
Fint krulligt hår. Glad tjej...

9. Vad påminner dig om mig?
Debra Messing (i Will&Grace)

10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara?
God natts sömn, ett nytt fantastiskt jobb och en underbar framtid. Oj, var visst fler saker...

11. Hur bra känner du mig?
Sisådär. Vill allt lära känna dig mer!

12. När sågs vi senast?
Alldeles nyss.

13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig
Redan gjort! Haha!!

2008-03-04 @ 14:07:03
URL: http://hustruask.blogg.se
Postat av: DB

1. Vem är du?
din värsta fiende
2. Är vi kompisar?
eftersom jag är din fiende vore det dumt
3. Hur och när träffades vi?
i ett slagsmål om din pojkvän
4. Tycker du om mig?
nej du vann ju slagsmålet
5. Skulle du kunna pussa mig?
kiss my ass
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de!
thief. därför att du stjäl saker
7. Beskriv mig med ett ord ^^
thief
8. Vad var ditt första intryck av mig?
tjuv
9. Vad påminner dig om mig?
Tony olsson
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara?
ett fängelsestraff
11. Hur bra känner du mig?
bra, eftersom det gäller att känna sin fiende
12. När sågs vi senast?
på hugos i lördags:)

2008-03-04 @ 14:58:07
Postat av: Josefine

1. Vem är du? - Jossan. Din killes kusin!

2. Är vi kompisar? - Nej. Vi kan ha träffats på ngn student men inte ens det är säkert..

3. Hur och när träffades vi? - Nja.. läs ovan

4. Tycker du om mig? - Du verkar vara en rolig, smart o sympatisk tjej

5. Skulle du kunna pussa mig? - Why not?

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de! - Kusins tjej. Så opersonligt.. Jag vet. Men det är vad du är just nu!

7. Beskriv mig med ett ord - Finurlig

8. Vad var ditt första intryck av mig? - Just det ordet - finurlig

9. Vad påminner dig om mig? - En god vän till mig

10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara? - Livlång kärlek till Niklas

11. Hur bra känner du mig? - inte alls

12. När sågs vi senast? - ja som sagt. har vi ens setts?

13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig - oh ja!

2008-03-12 @ 10:51:40
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback