Mitt fadderbarn

Då är det alltså söndag igen och imorgon är det jobb som gäller. Hoppas det går bra. Niklas har varit så gullig och tagit hand om mig hela veckan när jag inte mått så bra och tagit hand om allt här hemma utan att jag ens behöt be honom om det. Han är så söt så. Nu ligger han och vilar, antar att jag hållt honom vaken en hel del så det behöver han nog.
Vi har nyss ätit en grymt god hembakad pizza. mmm! Som även ska bli min matlåda imor. Imorn kommer ju dessutom Johannes tillbaka och det ska bli hur kul som helst. Har varit lite ensamt i LA och så där den senaste tiden..


I går blev en riktigt lyckad dag och kväll. Först gick jag på stan med Peter och handlade presenter till Niklas och vilka presenter! ojojoj. Lite glad han kommer bli!! Sen åkte vi upp till mamma och pappa för att käka och det blev även lite martini och "Kim Larsen". Jag begav mig sedan hemåt då min andra brorsa Patrik kom ner och hjälpte mig dricka lite sprit.
Sedan kom Ronnis och hjälpte till ganska bra hon med faktiskt. Dock skrämde vi henne rejält först när hon kom, jaaa.. vi Jeppson's är så listiga!
Det bar sedan av till ..(suprise!) Babyl. Där drack jag världens godsaste shot, smakade äppelpaj! Sjukt god. Drack även en Ronja drink, dom är inte helt fel dom heller kan jag säga. Det blev därefter Palace.
Kvällen bjöd på basketspelare (måste lista ut det där med handmåttet.), lite lesbisk raggning på Mimmi, Många goda drinkar, Lite letande efter en pilot, lite stirrning på "Peter Jöback" och ja, det vanliga. Skämma ut sig med tanke på att jag var där med mitt fadderbarn Ronja. haha. 
hur som helst en grymt rolig kväll. Träffade också Elin från jobbet vilket var en rolig sammanträffande.  


Nu ska jag äta min chokladkaka som min älskling så snällt gick och köpte till mig. Mums!





Här är mitt fadderbarn förresten!


"En femtio lapp i månaden kan göra skillnad" (det räcker till en öl iaf)

"Hjälp en störd tjej till ett bättre liv"

Kommentarer
Postat av: Niklas

tröjan va jätte jätte fin=)..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback