för att få slut på sebbes tjat...

13.45 Sitter på jobbet. Sebbe tjatar om att jag aldrig uppdaterar min blogg, så here you go! Hmm, undra om min chef ser mig? Vem vem orkar bry sig om det nu för tiden då? Ingen på det här bygget iaf.


Spruta! Japp, det tog jag igår. Hepatit och kolerea så det behöver jag inte få i Thailand nu.. men det finns nog mycket annat smått och gott jag kan dra på mig. Tyvärr fick jag en praktikant som inte hade gett sprutor alltför många gånger och nu tror jag att han har förstört min arm. Jag har nämligen lite ont idag, kommer den ramla av? Kommer jag bli förlamad? Vem vet vad han gjorde med mig egentligen.....

Okej igår kväll så kom Jempan ner och vi tittade på en skräckis som hette "the reeker". Först var den faktiskt bra och läskig, men sen bara balla den ur som vanligt. Men det som var rikgit skrämmande var att Jenny fattade slutet i filmen före mig!!! Och vi vet ju alla vem som egentligen är smartast av oss.. hur som helst blev hon riktigt stolt över at t hon kom på det först.

Sedan kom mina favorit pojkar (alltså sebbe och niklas) och vi tittade på en film igen som hette öööum..."she's the man"... tror jag. Den var ju.. hrmm... inte fullt så bra som Sebbe sa. Men det var en sån film man absolut inte behöver tänka någonting på så det är skönt att se den när man är trött. Tyvärr Sebbe så måste jag säga att jag nog varken tycker hon är snygg eller bra skådespelerska. sorry.


13.51 Nu börjar jag få sjukt ont i nacken av att sitta här framför datorn och gör därfölr lite skumma övningar... Lifescan snubbarna tycker kanske jag är lite  konstig.


Nu på jobbet har jag sökt jobb. Undra om man kan bli sparkad för det? Possibly.. Eftersom man bara blir mer och mer deprimerad ju mer tid man spenderar här så måste jag här ifrån. NU!

13.53 Inlägget klart!

Kommentarer
Postat av: Elli

Mycke att göra på jobbet märker ja!? Kan inte säga att jag saknar jobbet i sig...arbetskamraterna däremot. Trodde aldrig att det skulle bli tråkigt att vara hemma. Så illa tvungen dock...täppt i näsan och "skrovlig" i halsen. Suck!
Må så gott och hälsa the gang.. =) Kram

Postat av: Sebbe

Jag tror du slog rekord i fel. Men det största felet var ändå när du helt konstigt och felaktigt påstår att filmen inte var bra. Sen trodde jag du nått höjden eller "värst-heten" men då säger du att hon INTE är SNYGG!??? hur kan man påstå det? Laura Ramsey är kanske världens vackraste. I alla fall för tillfället (i mitt huvud)!
Bra att du uppdatera i alla fall. Det gläder ett brustet hjärta..

2008-02-13 @ 17:56:30
Postat av: Sebbe

Undra vad du sitter o skriver på nu förresten?

2008-02-13 @ 17:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback