En liten gullig text till en liten gullig person.

Trots att jag klagar en hel del på den här killen så vill jag ändå skriva en liten snutt om honom. Och bara klargöra att jag faktiskt inte tycker så illa om honom som jag kanske låtsas (fast ibland gör jag det!).

Hans namn är Sebbe.
Han är min söta solstråle här på jobbet (fast han delar plats med en hel del andra.. dock inte cameltoe). 
sebbe du gör så att jag står ut här på jobbet, och i övriga livet med för den delen. Jag är glad att vi blivit så nära vänner, eller faktiskt så känns du som min bror. Precis som alla tror att du är också...
Jag känner mig trygg med dig och har grymt roligt! 
Du är min bästis, brorsa och arbetskollega.
Tyvärr (för dig) så släpper jag aldrig taget om dig. Du är fast för evigt. 

Klicka för att stänga bilden

Kolla vilket kap  jag fångat! ;)

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Åh vad gullig du är! Jag kan bara instämma och säga att du betyder lika mycket för mig. Det är läskigt roligt, och jag är riktigt glad att vi jobbar tillsammans, men framförallt att du och Niklas hittat varandra! Det sköna är att det väntar ungefär 80 år av tokigheter, låtsas-bråk, allvar och massa massa skratt :)

Postat av: Niklas

80 år?? jag har då tänkt att leva för alltid lilla sebbe..
vilken tur att vi ska va tillsammans hela livet för annars vet man inte vem sebbe skulle välja av oss två, antagligen dig för du är lite sötare men ändå!

2008-02-07 @ 22:10:53
Postat av: Tommy

men niklas, klart du lever för alltid, men du vet om vevve lr sebbe dör så tar ju det slut, eftersom båda måste leva för att låtas bråka o såna saker, o sebbe o vevve har inte lika stark livslängd som du har för övrigt mig med..:)

2008-02-08 @ 18:55:37
URL: http://malvakten.blogg.se
Postat av: Johanna

Jo självklart förlåt...

2008-02-11 @ 18:55:02
URL: http://onlyonelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback