Deppan



Lägger in en liten favorit i repris här. Min sork tycker jag är het som tolvan på plattan på den här bilden. Kan ni förstå det, liksom Johnny Depp är en het som en platta som stått på tolvan i tjugotvå minuter. och jag är en tolva i kanske en minut iaf?! Lite grymt...
Är det någon som förstår överhuvudtaget, nej.... men du får väl läsa det och skratta en skvätt ronja!


På tal om Deppan. Jag och niklas var på bio igår och såg "Sweeney Todd". Visste ingenting om filmen men den var bra. Fast  väldigt hemsk och inte särskilt diskret. Fast i början var den nog lite lite seg, men den blev snart bara bättre och bättre. Absolut sevärd!


Annat? Tjaa, man blev dissad av Sebbe och Frida igår ju, men idag passar det tydligen att vara med Tommy. Men inte med oss nej. Nej nej ni är väl inget att ha ändå! (vi kan ju bortse från min förrförra inlägg om sebbe.....)




Vill bara säga att jag är jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte stolt över dig och över vad du gjrode i helgen! Du är modig och mycket starkare än vad du tror. Du kommer hitta någon så bra och då kan den där tönten fortfarande gå från tjej till fast han då inser han egentligen ville ha dig. Måste ju säga att du är världen gulligaste som ger mig kläder också bara för att jag ville ha nått nytt. Kan man vara mer underbar eller?!
Du är min älskling och vi ska ha så pinsamt kul i Thailand om mindre än fem veckor.... jippie!!


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Hihi nejdå, men det var däremot två olika dagar med olika förutsättningar!
Jag vill också se den filmen, men jag och myran ska ju på bio ikväll! (vi ska dock inte se den). Vart är du nu då? du skulle börjat för 25 min sen!

2008-02-18 @ 08:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback