ny sambo

♥ Äntligen har min lilla älskling kommit hem. Och då menar jag inte Niklas (han är inte så jätte liten ju..) utan min  
   lilla Nova!! Nu har hon flyttat in här hos oss, får se hur det funkar. Men det kommer nog gå jätte bra! Hon är så
   himmla söt, ska se om jag kan fånga henne på några bilder och lägga ut här.


Sen så har jag fått ännu mer jobb; är nu barnflicka, säljare och städerska. Ja, jag är mycket jag.... Idag är dock helt ledig och förbereder mig lite inför ikväll då det blir utgång med Cicci. Det var sjukt länge sen vi var ute ihop så kommer nog bli grymt kul.

heeeeeeejdå

Kommentarer
Postat av: Niklas

lilla nova vill inte bo med dig utan det är mig hon saknat så det så!

2007-09-29 @ 16:37:59
Postat av: Tommy

Jag såg nova i fönstret..:)

2007-09-30 @ 02:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback