inga bilder här inte

Igår var jag och Niklas och åt på Babyl, lika gott som alltid men dom har börjat snåla med maten. Dåligt dåligt. Men jag blev mätt ändå och hade en jätte mysig kväll förutom när man skulle sova och ryggen förstör allt som vanligt. Undrar om jag kan få amputera bort min högra del av ryggen... hmm, kanske lite svårt iof.

Tänkte försöka lägga upp lite bilder här. Men nu hittar jag ingen USB så det får bli nästa gång. Vill visa 20års presenten jag fick av Fia, ett jätte fint vit/rosa armband gjort på snäckor från Fiiji. Verkligen hur snyggt som helst!!
Sne tänkte jag lägga upp lite bilder från Niklas och min minisemester i Helsingborg. Men hmm, jag vill nog inte att massa folk ska se dom där bilderna. Haha. Men kan ju visa hur mkt sprit det blev inköpt iaf. Nu kan jag göra orgasm, mmmm. Så god! Min och Johanna N's drink.

åh jag har köpt världens snyggaste tröja. Den är petrol färgad typ ochså är den stickad med stor krage och så är det lite längre. Jätte mysig och skit snygg. Så nöjd! Sen så har jag köpt en till snygg tröja. Skönt att jag har så mkt pengar att handla grejjer för... men det är ju det man har pojkvän till för. hehehe. Nej, han skämmer redan bort mig alldeles för mkt, aldirg vart med om någon som gett mig så mkt saker/överasskningar och allt möjligt. Nu låter det lite som om jag var bortskämd och vill ha massa saker, men det vill jag faktiskt inte. Man får säga ifrån några gånger till honom för allt vill jag inte ha. Åh, han är världens bästa!   =)


Nu skulle jag vilja lägga mig vid en strand, det skulle vara lagom varm och soligt. Sen så skulle det inte vara några folk där, förutom dom jag vill ha där förstårs, och sen skulle man ha med sig lite mat kanske en grill och så bara vara där hela dagen. Ah, mysigt. Fast iof en vinter picknikc är lika enkel som en sommar picknick bara lite mer påklädd!
Man måste ju vara positiv.......


Nu ska jag träffa Peter. Hejsan!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Tunisen 2 veckor för 3500...:D jag är väldigt lockad om jag fpr emd mig någon..;)

2007-09-05 @ 09:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback