Inflyttningsfest

Igår hade vi alltså den efterlängtade inflyttningsfesten! Många klagade på att det var sent, men Daniel tyckte faktiskt vi var tidigt ute. Så det så! Det blev hur som helst en bra kväll, trots att många inte kunde komma. Vi fick också massa fina presenter, lite vin och choklad som alltid går åt... Sen så fick vi en väldigt "fin" korg med en massa braiga saker i samt en jävligt stor klocka, sen fick vi två glass skålar. Men den konstigaste presenten stod nog ändå Mange och David för (vilket kanske inte var så förvånande) vi fick en kiss och bajs gosedjur. Dom var hur söta som helst. Och det passade mig perfekt tyckte dom. Hmm... ja antagligen. Hehe.

Det blev en väldigt lyckad kväll. Dock råkade jag visst somna lite på soffan, skulle ju bara vila ögonen lite, men killarna var så klart framme direkt med färgpennor och började klottra på mig. Jag får väl bara igen med min egen medecin, så det var bara roligt. Det var inte lika roligt dock att någon hade målat på vår vägg med tuschpennor, kanske ett misstag vet inte. Men fan det går ju inte bort eftersom målarfärgen på väggen är vattenbaserad, så försöker man ta bort tuschen med vatten försvinner ju färgen på väggen med.. Lite problem där. Någon som har nått bra tips på man kan få botr det kanske?

Bilder får komma upp något senare för jag orkar onte lägga in dom just nu.
Tack alla som kom och tack för alla fina presenter!!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback