sjuk sjuk sjuk och lite arg

Åh vilken underbar dag det har varit idag. Vaknar upp med en ögon inflammation eller vaknar upp har ju knappast sovit nånting.. Nu har jag ont i halsen, svider i ögonen, huvudvärk och känner mig allmänt förstörd. Men inte slutar det där! Jag skulle träffat en tjej idag angående barnpassning åt hennes två barn, men kunde ju såklart inte komma pga av ögonen så lämnade ett meddelande på hennes telefonsvar att jag inte kunde men kan alla andra dagar i veckan. Sen ringer Cicci och säger att hon fått en intervju och inte vilket intervju som helst, nej hon ska på den intervju som jag skulle på. Jaaa,så kan det vara. Men jag hoppas ändå att dom kommer ge mig en chans iaf.

Har iaf fått ett nytt städjobb idag. Fyra timmar i veckan, riktigt bra betalt och det är hos ett jätte trevligt äldre par. Så nu har jag en massa jobb har jag kommit fram till. Barnvakt åt William, Städar åt en tjej som bor granne med mig typ, Ska börja städa åt det äldre paret, Hundvakt åt en dalmatin, Säljare på Oriflame och så har jag två stycken andra jobb på gång.... Vad roligt det är att få möjligheten att ha en massa olika jobb så man träffar nya människor och göra olika saker varje dag o s v.


Nu önskar jag att någon kunde komma förbi med en påse godis och en bra film åt mig... Kan ju inte direkt gå ut själv. Ser ju inte klok ut. får väl kolla på värdelös tv ett tag och tycja lite synd om mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback