mobbning

Efter mycket klagomål på dålig uppdatering här så skriver jag väl nått då (trots att jag anser att vissa andra är aningen sämre på detta.. men jag är inte den som är den utan jag är den andra!)

Okej, man jobbar alltså på Vings kundservice nu med ett härligt och roligt arbetsgäng, med undantag från Sebbe
-the bullier-  men annars trivs jag som en älg  i  skogen. Bara för att jag kanske inte är fet och käkar på Mc Donalds varje dag så vet jag kanske inte precis hur man öppnar en hamburge kartong på korrekt sätt. Men visst hoppa på mig för det bara!! Och alla är vi inte experter på höger - vänster- upp - ner - syd - väst och alla möjliga väderstreck. Men nått jag är bra på är att dricka vin och det är precis vad jag ska göra nu. Så ha en trevlig kväll allihop! 


På måndag blir det tillbaka till Trög Anna, Dum Sebbe och alla andra som jag FAKTISKT tycker om! Hehe...  
Köpte förresten en super snygg jacka idag och en väldigt bra grejj till Niklas. Han kommer nog älska den överasskningen han ska få så småningom..............................

Kommentarer
Postat av: Nova

det uppdateras dåligt hät va!!!!

2007-10-25 @ 18:00:22
Postat av: Johanna

Hmm jaa jag vet inte riktigt om det är samma sak!
HEHE:P
De kan finnas två olika allternativ.:D
Men de som är min dröm de pratade vi om ganska mycket för längre sen.
Vi var även på "kurs" hehe:D
Var det de du tänkte på??
Vore jätte kul om du ville vara med mig o starta med mig??
För jag vill så gärna ha eget och jag vet vad de ska vara med...
ÅÅ jag bara längtar o drömmer...
jag borde starta redan nu! Funderar på att läsa lite kurser så man lär sig..men jag vet inte vad man ska läsa för nåt!
OM man ens behöver läsa nåt Eller om de finns speciall kurser för detta!
A måste söka vidare..läsa lite i papprena vi fick då!
Tack själv gumman för ikväll..jag hörav mig heh...
Puuuss

Postat av: johanna

nu är det väll dags att skriva nått nytt:) saknar dig med till tusen....

2007-10-26 @ 19:47:05
URL: http://byjohanna.blogg.se
Postat av: Sebbe

Haha du får vad du förtjänar! och det är mig du gillar bäst med jobbet, alla vet det, sluta låtsas!

2007-11-07 @ 16:54:09
URL: http://sebbeki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback