lite ny info

Jahopp då har man börjat jobba på riktigt och ta riktigt samtal då. Är faktiskt hur kul som helst, med vissa små undantag då. Idag fick jag en massa beröm av chefen och medarbetare om hur duktig jag hade vart igår som sålt massa massa massa resor med olika tillägg. Kändes jätte kul att få höra!

Nu är det bara att vänta och se tills de sgäer vilka två av oss som ska få följa med på en studieresa till Spanien. Allt betalt och bara njuta, eller tja jobbet består av att kolla på olika sevärdigheter, bo på olika hotell och äta massa god mat. HElt enkelt få lite mer information om resmålet. Inte helt fel! Bara håplla tummarna för att det blir jag och Sebbe får hänga på.




Tänkt avsluta med en gullig bild.
 

Kommentarer
Postat av: johanna

hoppas det blir ni era lyckostar i sånna fall. konsert med mig....:) absolut!! jag ska på 50 cent. hänga me???

Postat av: Johannka

Dom är super sköna har beställt ett par för länge sen därifrån o dom är helt trasiga nu, så jag var tvungen att fixa nya. Så testade jag dom på Hm o då tänkte jag att jag kunde skicka efter dom:)
Super sköna...:D hihi
JO jag slutar ju 19 alla dagar o är ledig på Hmm Söndag...:S SÅ
Men vi kan ju ses efter 19 med om du sluitar 18...
men jag kan ta med skuggorna när vi ses så får du kika på dom!...
kramar

2007-10-30 @ 22:31:26
URL: http://johannka.bloggagratis.se/
Postat av: Sebbe

Jag vill inte påpeka nåt eller rätta dig men det heter faktiskt sevärdheter inte sevärdigheter. Men jag är övertygad om att det bli vi två ;)

2007-11-09 @ 13:35:19
URL: http://sebbeki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback