Jobb och jobb och en ful bild

I ungefär 40 minuter var jag rik. Precis när jag fått lönen i handen (från städningen) var jag super rik tills jag kom på hur mycket skulder och utgifter jag har. Menhur som helst var det ett par lyckliga minuter det där. Jag kan ju tillägga att jag fick bra mycket mer än vad jag egentligen skulle ha, super bra jobb alltså. Grymt bra lön och hembakta bullar varje dag. Yummie!


På måndag så börjar jag alltås på mitt nya jobb, kundtjänsten på Ving. Det är inte dåligt. boka resor och grejjer, sen självklart svara på jobbiga frågor.. Hoppas man får rabatt på nån resa.. Vore inte helt fel för jag vill iväg. Du och jag ska iväg, och Bruno såklart! En vinare på balkongen, gå ut och festa och sen ligga bakfulla på stranden dagen efter och bli bruna och fina. Aah, perfekt. JohannaN och Vevve på äventyr!
Det som är ju sjukt bra är att Sebbe kommer börja på samma jobb såatt man har någon man känner och det känns ju tryggt. Dessutom blir det lättare att lära känna de andra då eftersom man känner sig lite mer säker när man har någon man känner där. Jag är faktiskt förväntansfull och tror det kan bli riktigt kul!




Vad fan är det för nått till höger om Johanna?
(måste nog tillägga att kortet är taget på Palace in på små timmarna och då brukar man inte vara helt klar, därav den otroligt snygga posen....?....)
Dock är Johanna lika jävla snygg som vanligt!! Får stå bredvid nån annan nästa gång så jag ser lite bättre ut...


Nu ska jag och Nova sova. Eftesrom Niklas jobbar natt så får Nova ta hans sida av sängen, jag märker nog ingen skillnad. Dom är lika lurviga ungefär.


Kommentarer
Postat av: Frida

har faktiskt fått en tid på lovisamottagningen och de lät väldigt positiva och trodde att de kunde hjälpa till. Grattis till jobbet förresten, vilket team det kommer vara :)

2007-10-13 @ 13:30:12
Postat av: Niklas

jag tycker du är väldsigt söt på bilden!

2007-10-13 @ 19:46:15
Postat av: Anonym

hehe ja det blir skitbra! och du det där med after work tycker jag låter som en alldeles ypperlig idé :D synd bara att det inte finns en pub lite närmre ;)

Postat av: johanna

vaa... du är ju skitsnygg... o du.. jag kom och tänka på...vart fan är bruno
hahaha.. iallafall så gör du hela bilden.. puss på kind ses snart.. och ps.. tack för vackra komplimanger

2007-10-16 @ 22:15:31
URL: http://byjohanna.blogg.se
Postat av: johanna

jaaaaa!!1 vi måste åka. nununununu

2007-10-18 @ 03:11:35
Postat av: Nova

jaha här uppdateras det dåligt!

2007-10-18 @ 16:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback