härmat från tommy...

Jag har inte mycket att skriva förutom att jag nyss färgat håret på Tommy till svart. Blev skit bra, förutom den där lilla hårtussen då ;) hehe. Snart blir det min tur att göra slingor i håret! Fast det behöver jag nog hjälp med.

igår då så var jag på stan med Tommy och Sebbe för att sedan gå till jobbmässan med Sebbe och vilke skämt det var. Hur dåligt som helst. Usch. Vi besämtde oss då för att trösta oss med ett par öl på kvällen och så blev det,
t o m Niklas tog sig ett par - han som absolut inte skulle dricka något.




Men som överskrifen lovar så har jag alltså härmat det här från tommys blogg för jag har inte mkt mer att skriva och jag vet ju hur roligt Tommy tycker det är med listor så det är för dig! hehe


Ta fram din mobil, och sedan kontaktlistan


Har du kysst nummer 7 eller 54?

Barbro, neee... henne har jag verkligen inte kysst då skulle hon nog lägga in mig på psyket tror jag. Johanna Nilsson har jag däremot fått äran att kyssa.

Brukar du va med nummer 9 och 15?
 Biljettbyrån, inte så värst ofta faktiskt och Dana är en gamal arbetskollega så henne HAR jag umgåtts med, dock inte längre.

Gillar du nummer 2?
Anders ja det är ju min morbror så annat kan jag väl intve säga.

Är nummer 1 din bästis?
Alex det skulle jag nog inte påstå. Bara en danskompis.

Är nr 17 en sötnos?
David, Ja han är en riktigt sötnos han!!

Älskar du nr 16?
Daniel N, älskar honom gör jag defenitivt inte men han är riktigt härligt att va med

Är nr 12 bäst?
Cicci är faktiskt bäst!

Va du med nr 4 idag?
Ankan nej henne har jag inte sett på ett år nästan skulle jag tro.. Hon har flyttat alldeles för långt bort för att man ska stöta på henne på stan eller så..

Nr 5 och 24 går i samma klass som du?
Anna har gått i samma klass som mig på högstadiet, men Emelie B och jag har aldrig gått i samma klass. Då skulle hon behövt gå om och det är hon för smart för.

Nr 8 har likadan mobil som du?
Min förra chef Benny, ingen aning. Men skulle nog chansa på att han har en bra mycket nyare och fräschare mobil (förresten varför har jag kvar hans nummer??)

Är nummer 41 älskvärd?
Isabell; Absolut!

Sista nr är sämst?

nej nej Wiktor är världs snällast.


Kommentarer
Postat av: Tommy

:O fy fan..:P

2007-10-06 @ 01:23:11
Postat av: Johanna

Hej gumman.. Jo jag vetde var jätte länge sen nu. de har varit såmycket med flytten o så jobb. har inte dirket haft ork...Men nu jäklar ska föröska fixa en massa här hemma imorn så de blir klart... Sen är jag ledig när jag ine jobbar o kommer förhoppningsvis ha mera tid:D kommer dessutom gå ner i tid på jobbet:( så jävla dumt att göra de nu närdesnart är jul dom kommer ju behöva mig då...
Menmen... har fått 94 istället för 100 tim per månad..O de blir inte mycket pengar:S Så jag måste hitta nåt mera nu...
Känns inte så jätte kul!
Men vi måste ses snart...Hoppas allt är bra med dig annars..
Puss Johanna

Postat av: johanna

hej:) finaly hittade jag din blogg..igen... hmm..miss u. när ska vi ha våra sena kvällar och spela sadam kort spel igen?? har föresten en gigantisk bild av dig på min blogg, fast du har redan sett den iof.,men den påminner lite om våra kvällar fulla med god dricka. borde sova nu ska upp väldigt tidigt imorn:( jajajaja fast! du vet den där killen som hade varit ihop med min kusin skickade ett foto han tagit på oss på palace.. jätte fint:)vi hörs snart hjärtevännen. puss puss

2007-10-11 @ 01:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback