ny mobil

Jahopp då har man en ny mobil då, inget som var planerat. Skulle bara byta abonnemang så jag ringde gratis och så till Niklas men så fick jag med en "på köpet" typ eller kostar 30kr extra i månaden och det kändes helt okej. Så här ser den ut. Hur snygg ´som helt eller hur?! Ni som känner mig väldigt bra tittar väl på färgen och suckar... hehe...




Åh vilken fin present jag fått av Niklas. SÅ glad nu ska det snart ske. Jippie!




Igår träffade jag Ronja vilket var hur kul som helst. Det var ett tag sen men båda är ju lika barnsliga fortfarande så vi passar perfekt. Hehe. Mer av det blir det. Imorn ska jag tvinga Sebbe att köpa en tröja som är så grymt snygg så någon måste helt enkelt ha den! Niklas vill inte köpa den kan tilläggas... Sen torsdag blor det dubbelljobb och på kvällen förhoppningsvis en vinare med johannan och cicci. Fredag ledig sen en öl med Sebbe, lördag är det jobb igen och sen firmafest och på söndag är det jobba igen. Så det är ganska fullt förtillfället. Just det sen tror ju vissa att jag ska på bio på söndag och se "Saw4" vilket de kan glömma!!!


Mer har jag inte att tillägga.




 
                                                                                                          
image126


Favorit i repris

Kommentarer
Postat av: johanna

nej så vill jag inte ha det!!! vill du ses på lördag ??? jag slutar 5.. love u puss

2007-11-15 @ 21:34:40
Postat av: Niklas

jaa värdens bästa present.. hur ska jag klara av o slå det??
jag har finare mobil så det så

2007-11-16 @ 15:35:53
Postat av: Tommy

suck ang färgen..hehe

2007-11-19 @ 16:12:29
Postat av: Sebbe

Haha du följde med ändå! (på saw alltså)

2007-11-23 @ 10:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback