lite update

Så du har det gått ett par dagar då man vart sjuk. Haft jätte lågt blodtryck, fast det är inte det som är värst.. det värsta är alla blodprov och grejjer (och med ALLA menar jag tre.... hehe) har t o m fått blåmärke i armvecket. SÅ om ni undrar vad det är så är det inte niklas som slagit mig iaf, dom flesta vet väl att jag är starkare än honom iof.. men OM ni nu skulle få för en sån tanke så et ni hur det ligger till.
Men det är tur att man har en så fin pojkvän som tar hand om en! Hur som helst imorn tänker jag jobba oavsett om jag orkar eller inte.


                 

När jag legat här hemma har jag bland annat sett "23" och det var en jätte bra film måste jag säga har ju också tvingats med på SAW4 och tjaa, man börjar väl kanske tröttna lite nu.



Se vad smart man ser ut i glasögon hur dum man än ser ut innan ;)







Så söt!!!!!!!

Ser lite ut som en typ filmrececent (nej jag kan inte stava ordet så klaga på bara....). Så där super smart och sexig. Mmm, han kanske borde få låna mina glasögon ibland? .... hehe



Heejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min sköönna:D hehe har du med sett Saw 4?? hehe jag o Nisse såg den i måndags:) hehe
Hoppas de blir nåt på fredag då!!:D
Hm du får om du vill t med dig Johanna N eller någon annan rolig brutta:) säg bara til så fixar jag de små papprena man behöver för att komma in hehe:D
Puuss//Johanna

2007-11-21 @ 23:33:38
Postat av: Tommy

öööööööööööööööööööööööööööö

2007-11-22 @ 08:31:58
Postat av: Niklas

ja det har varit så synd om dig stackare.. men nu är du frisk..det är bra. .hehe
o ja jag är söt i glasögon funderar på att skaffa det

2007-11-25 @ 12:19:01
Postat av: cicci

Nu har jag hittat till din blogg ;) så även om vi inte hinner ses lika mycket längre så kan jag läs aom vad som händer dig! tack för i går!! Puss sötnos!

2007-12-04 @ 09:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback