en liten helg

Okej, då har en helg gått då. I fredags gick jag och Johanna K på en tjejkväll på Otten och tjaaa, vi kände oss ju lite gamla får man väl säga. Hehe. Men ni som inte var där missade iaf nått. Det var modevisning, spex och dessutom fick vi se dessa killar visa underkläder från Salmings nya kollektion (vilket inte var helt fel, att se kalsongerna alltså..) Men jag tar hellre min chubby boyfriend ist för dem där muskelknuttarna. Hehe. Han är min favorit!


       
'

Vi fick också en liten sexual undervisning från dessa två modiga killarna




Som ett trevlig litet avslut bfick vi en goodiebag från Oups och dessutom tiggade jag till mig en present från en av modell killarna. hihihi

Och sen i lördags blev det en hel kväll med arbetsgänget. Kvällen började hos Jenny och vi fortsatte sedan till Bishop. Kan tilläggas att jag lyckats med att göra mig snygg för kvällen för jag blev populär killarna. Hehehe!
Som tur var så hade jag Jenny till mitt skydd för killen som tyckte mina ögon var så underbart fina och inte kunde sluta prata om det. Visserligen var han faktiskt väldigt gullig när han gav mig komplimanger till en början, men sedan blev det mest jobbigt och då kom Jenny och räddade mig! För min pojkvän skiter visst i om andra killar raggar på mig.... hm  hm  hm...  Vad säger ni tjejer, ibland vill man ha LITE svartsjuka eller så där lagom mycket som visar att han bryr sig och är stolt och vill visa upp att man är "hans" liksom. Men min kille råkar tycka det är super kul när andra killar raggar  på mig. Han är så söt.


Hur som helst har jag haft en jätte rolig helg! Jag har lite bilder men dom lägger jag nog in i nästa inlägg jag skriver för jag okar inte nu. Nu ska jag gå och pussa på min små sura pojkvän 

En liten bild på oss från Hugos
 




Hejdå

Kommentarer
Postat av: Niklas

om jag skulle vara svartsjuk så skulle du ju bli arg för att jag är det o säga att jag inte litar på dig hehe.. det är svårt det där.. finns det inget mittenalternativ???

2007-11-27 @ 14:34:54
Postat av: Tommy

hahaha det är ju bara för att han är feg o inte vågar..:) hehe

2007-11-27 @ 21:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback