1 underbart år.

Imorn är det ett år tillsammans.
Förstår inte hur du fortfarande är här hos mig efter detta året. Det har knappast varit lätt för dig. Men jag sitter och tänker tillbaka och kan inte förstå att jag idag är den jag är och mår så bra som jag gör. Vi har ställts inför så många svåra prövningar men klarat allihop. Men snart ska allt det här vara över, jag ska må bra. Hela min kropp ska må bra utan någon hjälp av "möten" eller "konstgjord hjälp". Snart är det bara du och jag. En LYCKLIG jag.

Det kommer aldig kunna finnas en så bra dag som den dagen jag fick dig!
Älskar dig så mycket att det inte går att förklara.
Du är min, bara min.


image118

För alltid din, För evigt min



















Du är det finaste jag vet, när allt annat här i världen är falskt och fel.
Världen förtjänar inte dig för du är den finaste jag vet!


 


Kommentarer
Postat av: Niklas

nae så söt du är!
vad fint skrivet..
en väldans bra present ag fick av dig med :).. puss puss puss

2007-11-12 @ 15:06:34
Postat av: johanna

så sött

2007-11-12 @ 19:40:16
Postat av: Sebbe

Vad gulliga ni är mot varandra! jag blir nästan lite avundjsuk :)

2007-11-23 @ 10:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback