helg, tentaresultat och allt möjligt

Jag börjar med helgen. I fredags åkte jag till Söderköping och kikade på Johannas nya lägenhet. Och den var så fin, hon hade fått till det riktgit fint! Det jobbiga var bara att ta sig ut dit för bilen gick sönder mitt i norrköping, bara la av och jag visste inte vad jag skulle göra. Så med lite panikslagna försök att få igång den och nervösa telefon samtal till pappa så kunde jag tillslut köra hem den på 2:ans växel hela vägen, 30km. Haha!

Det värsta som finns är gubbar i trafiken. Som tutade bakom mig när jag stannat vid en korsning. Är dom så dumma så dom tror att jag stannar för att det ä roligt eller? Varför inte lyfta på sitt feta arlse, gå fram och knacka på rutan och fråga om man kanske behöver lite hjälp. Idiot gubbar! Det positiva var iaf att de sen var tvunga att sitta och i princip kryp köra bakom mig. Moahahaha!

Hur som helst Johanna och jag beställde jätte god kina mat. Satte oss i soffan och bara snackade i flera timmar med en film i bakgrunden. Vi hade riktigt trevligt! Johanna var så imponerad av min backning i uppförsbacke. Hehe.
Sedan fortsatte jag in mot stan till Sebbe och försökte spela Tvspel halvt blind (hade inga linser på mig). Så det gick väl inte allt för bra kan man säga. Sen någon gång mot fyra tiden så fick jag äntligen komma i säng.


I lördags blev det en lung och mysig kväll framför tv:n och somna runt klockan tio i världens mysigaste armar.




Klarade tentan! Yeeeah! Woohoo! Jiippiiee! Och alla möjliga glädje skrik. Fick 21 poäng och VG gränsen låg vid 21, så det blev ett VG. Precis på gränsen, men det skiter jag i, VG som VG liksom. (Det är välkommet att skicka gratulations presenter närsom)

 



Jag är så glad att våren har kommit. För en stund iaf. Tog mig en timmes promenad förut sen fick jag alldeles för ont i magen så då fick jag göra mitt bästa för att ta mig hem. Tog en bra stund. Men nu mår jag bättre och är så rastlös, vill hitta på någonting. Får se vad som kan hända.

Hur som helst ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: bra bra bra

du är så duktig så får VG o grejjer o tar sönder bilen med.. nae så duktigt

2007-03-15 @ 18:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback