Friday night out

Ikväll var en riktigt roligt kväll! Eller dag överhuvudtaget. Vi hade en redovisning i skolan som typ hälften i gruppen förberedde på bussresan till skolan (jag var en av dem) så själva redovisningen kunde nog gått bättre. Dessutom så hände det masa gejjer under vår redovisning, läraren tappade pennan och börja rota efter den under bordet, Daniels mobil ringde, Daniel i gruppen snubblade på sina hängslen när han skulle gå och hämta en stol. Jaa, så vi kom av oss en hel del!

Sedan åkte vi tillbaks till norrköping där jag träffade min roliga bror på bussen. När vi väl var i norrköping gick vi alla i basgruppen och tog en öl på Fräcka, eller tre av oss iaf. Klockan var då ett på dan, men på sommaren får man dricka öl mitt på dagen. Sen så bestämde jag och Cicci att vi nog skulle ut på kvällen, så det var bara åka hem hämta kläder o s v och sen till Niklas för att använda plattången som jag hade där. Tyvärr var ju inte han där så jag fick umgås med han kompis ist, vilket inte är fullt lika bra förstårs.

Efter lite förfestande hos Cicci så drog vi till Palace. Där så träffade jag massa kompisar vilket alltid är lika roligt. Bland annat Mia som jag inte sett på ur länge, hon chockade med en dö snygg ny frisyr och sen träffade jag också gammle Mange. Alltid lika roligt!
Måste nog säga att det var en roligaste utekvällen på länge. Jag och Cicci hade så kul hela hela dagen och hela hela kvällen.

Och sen när jag kom hem på natten så fick jag sova i samma säng som Niklas. Hehe. Eftersom stackarn skadat sin knä så har vi inte kunnat gjort det iaf jag skulle komma emot knät. Så en har sovit på madrass och en i sängen, men nu fick jag alltså ligga bredvid honom för första gången på en vecka. Åh det var så mysigt och ha någon som låg och höll om en hela natten igen! Fast jag var tydligen väldigt jobbig när jag kom hem för han ville sova och jag var full och pratglad.

Men så kan det va, jag har stått ut med honom andra gånger så...


Nu tror jag faktiskt jag ska gå tillbaks ut på balkongen.
TJA


Kommentarer
Postat av: aj aj knä

det låter som det va en bra kväll.. men nästa gång får du inte lukta massa rök o vara så pratglad när jag är trött o sömning.. hihihi

2007-04-02 @ 16:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback