tävling

Jag härmar min kompis lite här nu. Vore ju schysst om man vann en resa ner till Cicci så jag slapp betala. Haha! Men vafan man vinner ju aldrig sånt här skit....... Kan inte nån med tur registrera sig och se till att vinna och ta med mig. Det låter bra tycker jag =)



Hej!

Fritidsresor har en tävling där man kan vinna en resa för fyra till sköna Mallorca med 10.000 kr i fickpengar!

Klicka på länken
http://calsms.com/437/437/3458/7655349/7659681
och gå med du också!

Om du vinner, så vinner jag också! Om jag vinner så får du ett par snygga solglasögon från Ray-ban!

Vi hörs!
Veronica

P.S. Skynda dig. Tävlingen pågår bara till den 2/7 2007.






Kommentarer
Postat av: Tommy

jag har precis gjort det så vi kommer lätt vinna? är cicci snygg förrsten?..:D

2007-06-25 @ 11:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback