Årets första bad!

Japp, idag har jag faktiskt badat. Jag och Peter drog ut till Lindö och fyfan vad kallt det var i vattnet.
Det blev att hoppa i och fort klättra upp för stegen igen. Men jag var sent ute i år ändå, men nu är det gjort iaf.

Sedan fick jag äran att hjälpa honom med hemtentan och ersättningsuppgifter (eftersom han är lika duktig som jag och skippar massa obligatoriska tillfällen och får uppgifter att göra hemma då ist...)
Det var inte det roligaste, men är man så pass smart som jag är så är det väl nästan tvunget att dela med sig av alla tankar!

Sen så hann vi hälsa på farmor i mellan och kom väldigt tajmat. Vi fick äta precis nybakta bullar. Yummie!

Kommentarer
Postat av: Tommy

ett ord: PUCKO!, man kan inte bada innan det ör typ 35 grader i vattnet

2007-06-05 @ 23:12:47
Postat av: Niklas

nästa gång vill jag med ha bullar, samt bada med dig, ungefär så som man gör i varma bad du vet!

2007-06-06 @ 00:17:54
Postat av: Sebbe

Nu har ju vi badat också!.. dessutom hoppas jag att du som jag ser fram emot sommaridén jag fick idag :)

2007-06-12 @ 00:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback