så där då

Efter mycket klagomål från allmänheten om mina dåliga uppdateringar här så är det bäst jag skriver lite då. Men just nu har jag allt annat än tid för att sitta här. Jobbade tredje dagen idan på Slussens rumsuthyrning, går super fint och bätttre arbetskamrat kan man ju inte ha. Hehe ;)
Sen så har jag också målat om i lägenheten idag, tvättat och ska nu gå och laga en matlåda tills imorn. Det är en jävla röra i lägenheten just nu, men snart så ska det bli fint. På tisdag drar vi till Ikea och då ska det köpas massa möbler. Skönt att äntligen få nått att sitta på, förutom en säng!

Nej, nu måste jag fortsätta med all skit som ska göras (på en fredag kväll.. usch, då borde man få ledigt! Sen så ska man ju upp och jobba imorn med, tar ett par dagar till innan jag får slappna av...)

Kommentarer
Postat av: Tommy

snart blir det poooooooltime..:)

2007-07-08 @ 19:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback