Dröm lägenheten

Nu vet jag vart jag ska flytta. Till styrmansgatan, bredvid Arködyk. Perfekt läge! Bror no 1 har precis flyttat dit till världens snyggaste lägenhet! Den är hur stor som helst för att vara en tvåa och så är det helt ny renoverat kök, badrum med kakel och golvvärme. Jag är kär i den lägenheten! T o m trapphuset och korridoren var jätte fräsch, men det kanske är för att jag är van vid deras gamla place där allting var skabbigt. Jaja, dit ska jag iaf flytta en vacker dag.


Idag har jag tagit en lååååång promenad, väldigt väldigt skönt var det. Få lite luft och fundera över livet. På något sätt blir tankarna mer förnuftiga när man är ute och går än när man ligger i sängen och tänker.  
Sen så tog mormor en sväng förbi här och så satt vi och pratade lite. Hon är bra är hon. Hon märker direkt om något är fel även om man ljuger och säger att allt är bra så ser hon ingenom mig. Hon är världs bäst.



5 dagar kvar! Weeeeiiiii
Nästan dags att börja fundera på vad man ska packa med sig för något. Kan nog också vara bra att hämta ut det nya passet.

Hoppas bara inte någon förkyldning bryter ut lagom tills dess. Börjat få riktigt ont i halsen... Men i sånt fall blir det väl att leva på ipren helt enkelt.  


Tänkte lägga in en bild här, men har ingenting passande. Bara massa gamla bilder, inget roligt ju. Får se till att fixa lite nya!

Tja Tja


Kommentarer
Postat av: striken

skulle vara kul o veta hur det gick på bowlingen förresten!!
jaha jag som trodde min lägenhet va drömlägenheten men men man kan ju ha fel

2007-01-09 @ 23:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback