trötter

Oj,jag borde verkligen sova nu med tanke på att jag ska upp vid åtta tiden imorn. Men här sitter jag ändå och väntar och läser andras bloggar så länge. Är det inte konstigt vad en del folk skriver? Hur de kan blottlägga (fancy word huh?!) sina liv på en plats där alla kan läsa det. Det är både sorligt och patetiskt hur beroende en del människor är av bekräftelse och att andra ska tycka synd om dem.

På tal om att tycka synd om någon... Tycker så synd om min katt samtidigt som jag blir galen på henne. Hon löper just nu så hon springer omkring i lägenheten som en dåre av kåthet. Stackars liten...




Vad vill jag helst av allt ha nu? En egen lägenhet med en trevlig roomie =) Vill också ha en ny dator som är snabbare och lite choklad skulle inte heller vara fel.
Och jag vill börja dansa igen också. Var så länge sen, men om lite mer än en vecka så blir det att dansa ragga. Ska bli grymt kul! Hoppas bara läraren och gruppen är bra... I den här gruppen kanske alla har taktkänsla iaf, det vore skönt. Längtar längtar. Ska hitta en danskurs till oss också. Hehe. Det var ju faktiskt du själv som sa att du ville.



Nej jag är helt slut i huvudet känner jag så jag vet inte alls vad jag ska skriva. Lägger nog ner för idag.


                                      


Kommentarer
Postat av: dirtiest dancer

det är ju bra att man ser vad som står på seriegrejen..
ska dansa o ragga? jag fattar inte.. vill du inte ens ha en piggelin och lite smisk? plus att jag tror det är du som springer runt av kåthet, hihihi,
stackats kille som ska på danskurs

2007-02-15 @ 23:23:23
Postat av: Tommy (Bowlingen)

haha niklas på dans kurs! det vill ajg se..:)

2007-02-15 @ 23:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback