fixar och trixar

Äntligen så börjar man bli frisk igen! Lagom tills tentan imorn. Satt och pluggade med basgruppen lite idag i sista minuten och det verkar som om jag läst på mest så jag borde fixa det imorn. Det betyder dock inte att jag kan mest, vi har nämligen en naturbegåvning i gruppen som kan allt oavsett om hon läst det eller inte.
Känner mig inte så jätte nervös inför imorn ännu, men oj vad det kommer komma ikväll. Det kommer inte bli mycket sömn inte..



Nu sitter jag iaf här hos Niklas och väntar på att han ska komma hem från träningen samtidigt som jag  fixar och trixar med en ansökan till lite olika högskolor som jag ska söka till hösten. Det är lite knepigt faktiskt att få ihop någonting bra. Och nu är klockan tio och det betyder att han snart kommer hem. Woohoo!



Imorn blir det förresten bowling och plankstek på kvällen. Det ska bli riktigt nice! Och jag ska komma på första plats såklart, som alltid annars. Hehe. Eller kanske inte, men ett topp fem placering ska det allt bli iaf. (och Nej det är inte bara fem som deltar, det är faktiskt tio stycken så en liten utmaning blir det ju.)



Jahopp måste tydligen lära mig att tycka om att se på fotboll nu med för det är tydligen sexigt. Jaja, vad gör man inte.. Hehe! Men vi tittade faktiskt på fotboll igår och det var min idé t o m. Tyckte det var ganska så intressant för det hände lite i matchen och sen så var ju snygg Zlatan med förstårs. Haha! Skojjade bara, han är ju ful som stryk, ser ut som en 80tals syntare. Förstår inte att tjejer tycker att just han är så oerhört sexig, då är väl nästan Svennis hetare. Eller kanske inte...


Blev ett litet avbrott här för jag offrade mitt eget liv och tog mig ut i kylan för att möta min sexiga fotbollskille. Jag kunde ha frusit mig döv!! (internskämt.) Men det är klart att det är värt det trots det. Så nu ska jag nog ta och avsluta det här och umgås med honom ist. 

Godnatt!




Everybody's going to war,
But we don't know what we're fighting for.
Don't tell me it's a worthy cause,
No cause could be so worthy.

If love is a drug, then I guess we're all sober.
If hope is a song then I guess it's all over.
I don't want to die...
If God's on our side, then God is a joker.
Asleep on the job, his children fall over.


Kommentarer
Postat av: dövöra

japp o jag vet vem som komemr vinna bowlingen och matätartävlingen som jag ska utfärda! o jag blev döv idag imorse när jag va ute o gick svinakallt jU!

2007-02-23 @ 12:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback