Allmänt

NEJ! Jag vill inte vara sjuk. Jag har inte tid att vara sjuk. Genom att vara hemma idag fick jag en ersättningsuppgift att göra, kul.. Som om jag har tid med det. Tentan kommer på fredag dessutom och då behöver jag ju vara mitt vanliga brighta jag. Dessutom behöver jag vara pigg nu när jag måste plugga stenhårt inför den. Måste kunna få sova och måste få kunna äta. Skit! Det skulle vara tillräckligt svårt utan att jag var sjuk, så hur svårt blir inte allting nu då? de är så frunktansvärt synd om mig.





Jag har iaf haft en rolig helg! Träffade lite folk hemma hos Niklas och som ni ser nedan blev jag uppbjuden till dans. Bugg och någon slags form av vals dansades det väldigt vackert måste jag själv säga.

dans


Sen så fick jag träffa Fia (hon gömmer sig bakom min flaska på bilden,hade ingen bättre), vilket alltid är lika roligt så klart. Var ett tag sen (som alltid). Men nu drar hon ju till Nya Zeeland snart så man måste ju passa på att träffa dig lite innan du åker. By the way jag är inte alls avundsjuk.............

vevve

tävling
50% av festprissarna (vad är det för ord egentligen? fult och konstigt) 

120803-32
Jag och min underbara skäggige slusk pojkvän =)


I Lördags blev det en lung och skön kväll tillsammans med killen. Hjälpte till och städa lite också på ett hörn, annars blir det ju aldrig någonting gjort. Hehe. Men å andra sidan fick jag ju jätte god mat lagad så det var värt att röjja undan lite.

Ibland är allt som behövs en kram och någon som ligger bredvid en på golvet.



Dom spelar Crash Bandicut på TV nu. Jag vill också! Det spelade vi jämt när vi var mindre, fan vad roligt det var. Men ska nog byta kanal nu ser jag för det var visst Felicity och den serien är inte ens tillräckligt bra för att ha på i bakgrunden som jag har nu. Då ska jag använda min KANALVÄLJARE och byta kanal då...
Anledningen till att jag använde det ordet är för att någon visst retar sig på det. Moahaha!
Det var det 
Tja

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där kallar jag inte dans, du ska få se mästaren någon gång!!
usch skägg vilket äckel hur kan du???
ligga på golvet det är ju hårt och oskönt, nee nu är de lågt.. nya zeeland vem vill dit inte jag i alla fall!!..
men jag lovar att tentan kommer att gå bra ;)..

2007-02-20 @ 17:40:49
Postat av: Fjärrkontrollen

det va jag som skrev förra kommentaren

2007-02-20 @ 17:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback