kontaktannons

20årig tjej med stämbandsinflammation söker röst. Svar till;   "Vill ha en 1000kr röst för 10kr"

Ååh, jag kan fortfarande inte prata. Vet ni hur tråkigt livet blir när man inte får fram ett ljud? Tyvärr finns det ju människor som lever hela sina liv så så jag ska väl inte klaga. Men när jag väl får tillbaka min röst (eller om någon då säljer mig en fin och dyr röst (typ barbra streisands röst) då ska jag aldrig vara tyst! Så det så.
Just nu sitter jag och är avundsjuk på JohannaK, för jag vill också dit! Kanse inte kan skriva så mkt eftersom det fortfarande är en hemlis antar jag.... men så avundsjuk!!

Och vad ska jag göra hela helgen då? Jag kan inte gå ut, jag kan inte ringa någon, ingen vill väl komma hit eftersom vi inte ens kan prata med varann då... vad ska jag göra? Niklas kommer inte vara hemma nånting heller så jag är helt ensam med tv, dator och crash. Men hur länge kan man underhålla sig på det då? Iof blir det väl mycket sömn, men jag kommer inte klara av att vara still så länge. Kommer väl göra nått dumt, typ skrubba taket (som jag lovat sebbe att få se på när jag gör), måla om väggarna eller nånting annat ansträngade och då blir jag sängliggandes Ännu längre. Jaja, hoppas man blir bra till julen iaf!

J.D.: Look, uh... Janitor... I'm gonna be straight with you: I saw your penis, and I noticed a possible melanoma that you should really have checked out.
Janitor: When did you see my penis?
J.D.: Last night, when you were showering.
Janitor: Where were you?
J.D.: Oh, I was outside, in the bushes.
Janitor: Uhhh...?
J.D.: Look, it was just a coincidence, man - I mean, i-i-if you had looked out the window, you'd have seen my penis, you know!
Janitor: What? Why?
J.D.: Because I had it out while I was looking at yours!

Ja, det är Scrubs jag får roa mig med i helgen och vänner så klart. Kanske brorsan har köpt en ny film man kan se. Så här skulle jag göra om jag ville att folk skulle tro att jag var bra på sport;

Turk: Who are these guys?
J.D.: These are the last eight guys in the hospital that don't realize I suck at basketball. So here's what gonna happen: I finally mastered my running hook shot so when we go to pick teams I'm gonna hit that shot. Then you say I'll pick that guy at which point Carla is gonna page me and I'll say "*Crap*, I've gotta go." And you'll go "*Damn*, we just lost the best player out here." And then there will be eight guys in the hospital who think I'm good at sports and word will spread.

Men men nog med citat nu. Jag ska återgå till att göra ingenting. Jag lär nog skriva här snar igen med tanke på hur mkt annat jag har att göra.......

Kommentarer
Postat av: Tommy

Där är lite synd om dig faktiskt, det har faktiskt hänt nått med min röst me, den är helt skum..:P

2007-12-20 @ 15:37:59
Postat av: cicci

hej sötnos! nu ska jag åka hem till sthlm... hoppas du blir frisk snart och att du får en jätte bra jul!!! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback