ingenting att säga

Då är man hemkommen från niklas föräldrar då och ätit en super god middag. Underbart!
Förstår inte att det snart är jul. ojoj. Men som tur är så är alla klappar klara. Bra jobbat i år måste jag säga. 
Dessutom har jag julbakat som en dåre. Hur mkt kakor som helst så den som vill komma över på en fika får droppa in.

Nej, har nog inte mkt att säga egentligen. Förutom att jag haft en riktigt rolig helg. Julfest med jobbet där både nicke och sebbe fick i sig en hel del. Hehe, men det var så kul. Förstår inte varför alla tror att vi är ihop Sebbe? Haha. Vi brukar väl inte kärleks gnabba? För övrigt så vet du att Trädgårdsgatan är ditt andra hem så du är välkommen precis när du vill. Hoppas att den där burken blir full av pengar snart....

Nej jag har faktiskt ingenting att säga så hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback