bara lite onödiga rader

Vad annars ska man göra när man är sjuk än att skriva här? Fast jag tycker nog jag är lite frisk idag, min röst hörs lite då och då nu vilket är en stor förbätttring ifrån ingenting som i morse. Men men hur som helst får jag inte gå ut i kylan så det är ändå trist.
Har redan spelat en massa crash, som jag är helt överlägset grym på!! Typ.
Sen har jag också städat lite, sa ju att jag inte kunde sitta still och vila hela tiden. Visste väl att jag skulle göra nått dumt, men jag tror inte jag blev sämre av det ändå så det gör inget. Det måste ju vara lite fint här till julen.
 
Just nu är Niklas och köper julklappar till mig och han kommer säkert komma hem må sur för att han inte hittat nått bra. Men jag däremot har en jlklapp, eller två rättare sagt, som jag tror att han kommer tycka om båda två. Björn har iaf godkänt dom så blir det inte bra skyller jag på dig.

Måste ju tacka för alla fina julkort trodde inte ajg skulle få ett enda men det har kommit så många och jag har inte skickat ett enda. Dock så är Manges kort helt out standing mot de andra. Det asbolut snyggaste kortet jag någonsin sett tror jag och så har han gjort det själv också. Så duktig den lille fisen! (Mer beröm får du inte på ett tag så ta åt dig ordentligt nu.-...hehe)

Sen måste jag ge en liten stund åt min underbara vän Sebbe som är lite nere just nu. Allting kommer bli jätte bra, det lovar jag. Den här är speciellt tillängnad till dig;
Todd: Ladies, now that the Todd is a resident here he wants to make things clear so you don't have to wonder any more.
[points at each of the women]
Todd: Yes, yes, no, yes, no, and... yes, if I've been drinkin'.
Nurse Roberts: Come here, wonder bread.
Todd: What's up, doll?
Nurse Roberts: If you come this close again I will end you.
Todd: I'm changing you to a yes because you're feisty.

Så där hoppas det fick dig på lite bättre humör, det tror jag nog det gjorde.


Vad har jag mer att säga. Egentligen absolut ingenting, så det kanske är bäst att sluta nu.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Du år inga julklappar i år för tomten sa att du inte varit snäll så det så!

2007-12-23 @ 12:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback