IFK

Japp, igår var jag på IFK match med Frida och Tommy. Det var trevligt och IFK vann som tur va annars hade jag väl fått gå hem med en sur pojkvän. Men nästa gång ska det tas med massa kläder och varm choklad i termos för fyfan vad kallt det var! Usch.

Idag har jag vart riktigt huslig och lagat massa god mat till min slöa sambo. Men han kan va bra och ha ibland andå..hehe. Speciellt nu när han suttit och vart så duktig och beställt nya bra filmer. Jag fick t o m den filmen jag ville ha, fast han nog tyckte det var lite pinsamt. =)


Nu så ska vi iväg och köpa en extern hårddisk och förhoppningsvis få lite ordning på allt skit på datorn. Förhoppningsvis blir det en inflyttningsfest nu med snart,ska få upp takfläkten i sovrummet bara och kanske hyllorna i vardagsrummet.


Jaja nu är min fantasi slut på vad jag ska skriva. hej!

Kommentarer
Postat av: Niklas

inte slö jag är ekonimisk med krafterna!

2007-09-01 @ 10:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback